Fria, tips och råd!
Hej allihopa!
Jag är ny här inne.. går i giftas tankar.. men behöver lite råd och tips!
Jag och min kille har varit förlovade i lite mer än två år, men har bara varit ett par i 2 och ett halvt. Men vi vet att detta är det rätta, han är den rätta för mig och jag är den rätta för honom. Vi har köpt hus, planerar barn, och har ett underbart liv tsm! Det som fattas i mina ögon är att vi har samma efternamn :)
Tidigare har han sagt att det typ är han som bestämmer när det blir, det blir när han friar. Men kan inte jag fria då? Jag har haft detta i tankarna ett tag eftersom bebisvärkstaden är igång och jag iallafall vill planera ett bröllop, veta att vi ska gifta oss ett speciellt datum.. Men jag vågar inte! Tänk om han säger nej? Jag har i tankarna att fria inom de närmsta månaderna, men att bröllopet inte ska bli av förräns sommaren 2010 eftersom jag inte vill gifta mig exakt nu, men ändå vill ha GOTT om tid på mig/oss att planera, se fram emot och drömma. Är det fel av mig? Jag vet inte vad jag ska göra... Vågar ju inte prata med honom om det eftersom jag tror att han kommer med det vanliga "det blir när det blir" typ.. hjääälp!