• kanske de kanske

vart hittar ja benvita skor utan klack

jag kan inte ha ngn klack. har problem med höfterna plus att min sambo e kortare än mig så lägger ja på klack tror ja de komer se lite konstigt ut. men framföralllt min höft kommer säga ifrån efter en min. men vart hittar ja skor utan klack som inte kostar förmögenhet

• Svar på tråden vart hittar ja benvita skor utan klack
  • Fru Berglén

Hej!

Jag köpte ett par på Nilssons som är Ivory färgade (likadant som klänningen ) så de är inte kritvita. De var som ballerina skor fast med en rem på över.. åsså var de i lack vilket gjorde att de såg lite "finare" ut. De var utan klack och kostade blygsamma 400 kronor!

• Siris

Hänger på denna tråd och hoppas på svar eftersom jag inte heller vill ha klack, vi är lika långa, min blivande och jag! Fru Berglén, de låter ju fina, får ta mig dit och kolla!

• junifru08

Jag köpte ett par Vagabond ballerina skor. Ivory med ett band över foten, jättefina och mjuka.

• brudaug

Köpte ett par på Din Sko. Det är visserligen en liten liten kilklack, men såå sköna De kostade under femhundringen och är av äkta vitt skinn! Lycka till

• stinakina

Jag köpte ett par på Skokanonen för 200

De jag köpt innan (med 6 cm klack) gick det bara inte att gå i..

Så jag råkade springa på dessa utan klack..jättefina och framförallt billiga!!

• gulleva

Nixa har två modeller med låg klack. Kolla på deras sida. Jag ringde till NIxa för att få tag i dessa skor och fick numret till en butik i Stockholm som beställde hem ett par till bara mig i st 35. Ska prova dem snat.

Svar på tråden vart hittar ja benvita skor utan klack