• Petrailondon

Present till Tärnor

Hej, jag har hittat en fantastisk webb butik här i London
    www.curavie.com
    De säljer underkläder, nattlinnen etc i fantastiska natur material.

Jag har precis fått min första bestälning och är jättenöjd, funderar pa att ge det till mina tärnor, vad gav ni till era tärnor?

Mvh
    Petra

• Svar på tråden Present till Tärnor
  • EnaOline

mina tärnor ska få ett set av ett pärlhalsbands med matchande pärlarmband...

• matteve

Jag vill ge mina närmsta väninnor detta armband www.bluenile.com/sterling-silver-bracelet-love-knot_6892&nav1=bracelet_channel.asp&show_all_pages=1&catid=83&set_shape=

Lite annorlunda, men ändå enkelt. Symboliserar att vi alltid kommer att ha starka band, fast vi kommer att bo på skilda kontinenter.

• Petrailondon

Verkligen fantastiskt fina armband.

• Sassabrassamandelmassa

Hej Petra, jag brukar också handla hos www.curavie.com kul att höra att andra också vill vara sexiga i kläder av Eco material :)

• pallesj

Mina tärnor får varsitt halsband i vitguld pletering Bara symboliskt litet för att

• snippy 19juli

halsband=) så klart...

• Ida Halmstad

jag hade tänkt att köpa nått smycke, det finns en underbar webbutik www.kyssjohanna.se där dem säljer super fina smycken med underbara budskap. Ta en titt !!!

• 08agusti08

Ida Halmstad skrev 2008-06-08 10:42:04 följande:

jag hade tänkt att köpa nått smycke, det finns en underbar webbutik www.kyssjohanna.se där dem säljer super fina smycken med underbara budskap. Ta en titt !!!
    gud så underbara ville köpa massor till mig själv
  • Ida Halmstad
    08agusti08 skrev 2008-06-16 12:43:50 följande:
    Ida Halmstad skrev 2008-06-08 10:42:04 följande:gud så underbara ville köpa massor till mig själv
    Javisst e det helt underbara saker...vill ha allt :) !!
  • 20080301

Min tärna fick sin klänning inget annat. Hon valde den själv och den var svindyr. Tycker inte att man måste ge alla presenter

Svar på tråden Present till Tärnor