• Majsis2008

Om 9 timmar....

är jag fru. Är nervös, är antagligen därför man är vaken nu. Men har fått sovit sen 22.30 igår...får se vad dagen bjuder på för trevliga överaskningar

• Svar på tråden Om 9 timmar....
  • sofili

kl 16 för min del...
    gick o la mig sent, och kl.6 vaknade våran lille son och ville ha välling och bara vägrade och somna om...jag är helt slut...redan...ha ha...

• Majsis2008

hehe...jag kommer nog bli slut...men pirret har gjort sig till känna först idag på hela veckan....åh vill åka till frissan och bli ompysslad!!

• sofili

jag har varit lugn hela veckan, lite tankspridd bara eller jag mycket SNURRIG ....
    jobbigt att vara uppe tidigt men nu sitter jag här och hör min lilla kille skratta åt teletubbies som går på tvn och då smälter man...då är det värt den där timmen extra som man får gå upp....o snart ska man ju iväg också..o man vet att man kommer att få en underbar dag..

• Bluerose

Grattis till er båda och lycka till. Jag har ett tag kvar, inte så länge men länge jämfört med er(26/7) :).

• Majsis2008

oj nästan på min födelsedag hehe...tack bluerose

• sofili

tack snälla!!!
    lycka till själva..!!!

Bluerose skrev 2008-05-31 06:40:55 följande:
    Grattis till er båda och lycka till. Jag har ett tag kvar, inte så länge men länge jämfört med er(26/7) :).
Svar på tråden Om 9 timmar....