• EnaOline

Skattepengar??

hej ni alla där ute!
    Vet någon vad det är som gäller om man bor utomlands och är folkbokförd där, men ska få tillbaka pengar från skatten i sverige? Vet ni när ni ska få pengarna? Blir det då senare eller får ni pengarna samtidigt som alla som ska få innan midsommar?

• Svar på tråden Skattepengar??
  • DanKat

Jag vet inte exakt när man får pengarna, men det är inte innan midsommar om man bor utomlands iaf.

• EnaOline

DanKat vet du varför? Det konstiga är att de på skatteverket, sa att jag skulle få dem nästa vecka, medan till min sambo sa de att pengarna inte kommer förren v.32, ja då gäller det med andra ord att bara vänta och se.

• DanKat

Oj, sa dom på skatteverket det? Då kanske jag minns fel... Jag var typ helt säker på att jag hade läst att man bara får dom innan midsommar om man bor i Sverige, har för mig att jag reagerade på det när jag läste i nåt deklarationspapper (har själv bott utomlands så det var nog därför jag tänkte på det ) Men då kanske jag minns fel då...

• EnaOline

jag vet faktiskt inte, man blir så förvirrad n är man får höra två olika saker av de som jobbar på skatteverket..

Svar på tråden Skattepengar??