• Anka2008

Någon som har erfarenhet av Liveit.se eller upplevelsepresent.se?

Hej

Jag funderar på att köpa en rally upplevelse paket från Liveit.se eller upplevelsepresent.se till min m2b som morgongåva.

Nu undrar jag om det är någon som har köpt presentpaket därifrån tidigare och hur det har fungerat.

Eller om det är någon som har en annan arrangör som kan rekommenderas.

• Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Liveit.se eller upplevelsepresent.se?
  • Fam Hull

Jag och sambon fick prenestkort från LiveIt.se i förlovningspresent. Har inte utnyttjat det än, men dom har massor att välja på.

• Tjolinti

Jag köpte en byngy jump upplevelse till min sambo när han fyllde år förra sommaren. Det var super trevligt. Vi kom dit o hade boxen med oss med betalnings o bokningsbevis så sa dom i en högtalare att David, min sambo skulle nu hoppa han hade fått det i en present av sin sambo. Super trevligt.

• Tjolinti

Glömde skriva att det var från live it :)

• Freckles

Jag gav ett Prov-dyk till min sambo i julklapp från Liveit.se. Allting fungerade väldigt smidigt.
    Det du kan tänka på är att kolla upp om han kan ta med sig någon och om den får rabatt då. Jag köpte en box till mig också, men sen när vi läste i boxen såg vi att jag hade kunnat bokat med 10% rabatt. Inte så mycket - men ändå.
    Sen betalar man ju såklart för att de är mellanhanden. Jag hade kunnat bokat direkt på dykstället och sparat några hundringar.
    Men det är ett bra och enkelt sätt och man behöver inte tänka så mycket utan allting går av sig självt!
    Lycka till!

• Brudens mamma

Du glömde även att skriva att det var dyrare på livit än i verkligheten =)

Tjolinti skrev 2008-06-01 17:40:09 följande:
    Glömde skriva att det var från live it :)
  • m m

Har inte testat själv men vet att det finns någon upplevelsefirma som heter något med boxit, de har rally, folkrace och liknande bla

• Anka2008

Har någon testat rally paket som erbjuds?

• Xaston

m m skrev 2008-06-20 13:22:04 följande:

Har inte testat själv men vet att det finns någon upplevelsefirma som heter något med boxit, de har rally, folkrace och liknande bla
    BoxExperience.com
Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Liveit.se eller upplevelsepresent.se?