• hannapanna2008

Mysigt hotell i Prag sökes!!!

Vi åker på en weekend till Prag helgen efter bröllopet (sparar den riktiga honeymoonen till vintern)och undrar om det finns någon som kan ge tips på något mysigt hotell i Prag.

Det får gärna vara lite lyxigare och ligga ganska centralt, ca 700-1000 kr/natt.

Om ni har några andra tips på sevärdheter och sånt som man bara inte får missa när man är där så skriv...

• Svar på tråden Mysigt hotell i Prag sökes!!!
  • hannapanna2008

Oki, såg mysigt ut!

Mer förslag!!!

• hannapanna2008
    sommarstad skrev 2008-05-27 21:12:58 följande:
    Gå bara in på www.booking.com , finns massor!
    Jo, vi har kollat på en massa olika sajter och läst på tripadvisor. Men jag undrar om någon har varit där och har nått tips just då det finns så otroligt mycket hotell
  • Juliazzb25

är inte det bäst att gå in på nån resebyrå och fråga lite....
    oftast har de bilder på hotell som du kan få se...

Det väldigt svårt att säga så här för att ngt som jag tycker är bra kanske gillar inte du så mitt tips är gå till nån resebyrå som resevaruhuset eller resia eller ticket och kolla med de.

Lycka till

• hannapanna2008
    Juliazzb25 skrev 2008-05-28 07:19:23 följande:
    är inte det bäst att gå in på nån resebyrå och fråga lite....oftast har de bilder på hotell som du kan få se...Det väldigt svårt att säga så här för att ngt som jag tycker är bra kanske gillar inte du så mitt tips är gå till nån resebyrå som resevaruhuset eller resia eller ticket och kolla med de.Lycka till
    Ja, vi får nog göra det. Dom brukar ju ha bra koll på sånt!
  • Juliazzb25
    hannapanna2008 skrev 2008-05-28 08:27:15 följande:
    Ja, vi får nog göra det. Dom brukar ju ha bra koll på sånt!
    Japp japp jag vet eftersom jag jobbar på resebyrå.

Det alltid lättare när kunden kommer in och vi kan visa bilder och berätta lite mera personligt än vad det är att skriva så här...

som sagt bara för att jag tycker ngt är bra behöver inte du tycka...

en annan sak som jag skulle råda er är att börja kolla så fort som möjligt för att alla stor städer är väldigt populära under sommar och det kan vara svårt att hitta ngt bra.

Lycka till och jag hoppas verkligen att ni hittar ngt bra.
  • hannapanna2008

Juliazzb25: Vi ska boka nu i veckan hoppas jag. Tack!

Svar på tråden Mysigt hotell i Prag sökes!!!