• josphine

    hur gör man med mannens förlovningsring

    jag och min pojkvän ska förlova oss. jag vet redan vilken ring jag ska ha. den är i vitguld och det är ingen ring som det finns ett matchande par till. förstår ni vad jag menar.
    vad ska mannen ha för ring då? känns fel om han ska ha en slät guldring. och en i vittguld känns inte rätt. hjälp!

  • Svar på tråden hur gör man med mannens förlovningsring
  • malinadam

    Jag och min blivande man har inte likadana ringar... förstår inte riktigt din fråga men tror att det är det du menar...
    Jag har en smal blannk titanring som förlovningsring och en bred matt titanring med en diamant. Min blivand har en bredare matt ring som både förlovnings och vigselring med båda datumen ingraverat i...

  • jeslin

    Man behöver ju inte ha likadanna ringar,men om det är det du vill får väl du byta ring då så dom matchar

    Jag förstår heller inte frågan riktigt

  • fromheretoeternity

    Varför kan inte mannen ha en slät vitguldsring eller rödguldsring?
    Om du vill att de ska matcha kanske ni kan prata med guldsmeden och komma fram till något förslag där hans bara liknar din litegrann. Om du har en princesslipad diamant i din ring kanske han kan ha en liten sån i sin ring, eller kanske en svart diamant?

    Hade jag varit du hade jag kört på en slät vitguldsring till honom, lite bredare. Det är snyggt tycker jag!

Svar på tråden hur gör man med mannens förlovningsring