• Majbrud08

I morgon smäller det

Hej hej!
    Måste bara så säga att i morgon smäller det.
    Jag skall bli FRU och det är FANTASTISKT!!!!
    Kram alla majbrudar!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-23 22:18
    Få säga så klart. Tänk att man inte läser ordentligt innan! Kram

• Svar på tråden I morgon smäller det
  • Semesterbruden

Lycka till !
    Är det något du känner att du skulle gjort annorlunda med alla förberedelser ? Några tips till oss som har några veckor kvar ?

• Pyron

grattis, hoppas dagen blir som ni har drömt om.

• EnaOline

För mig är det magiska datumet den 12:e Juli

• Majbrud08

Semesterbruden: Jag gav upp att försöka styra upp musiken, även om jag är väldigt intresserad, släpp det åt proffsen. och se till att ta det lugnt dagen innan. Vi hade en halv dags relax, klara med allt och det var underbart. Skall snart gå och sova och vara pigg inna det är dags att åka till frissan i morgon! Ha koll, men inte för mycket! Lycka till!!!!

• FruRålin080808

Lycka till och hoppas att ni får en underbar dag=)
    Kramar

• Majbrud08

EnaOnline: Det är snart!! Lycka till! Jag kommer hem från resan den 8/12. Så jag önskar dig allt gott!

• Majbrud08

FruRålin Tack! och lycka till du med! Det är inte så långt kvar för dig heller! Kram

• EnaOline

Tack Majbrud08 NJUUT! Jag önskar er all lycka i världen!

• Semesterbruden

Där sa du nog precis det jag behövde höra misstänker jag, kontrollfreak !!!! Jag hoppas att jag kan bara njuta av dagen och inte känna att jag måste fixa och greja med allt. Dagarna före känns också viktiga att ta det lugnt, vill kunna njuta av att det snart är dags =)
    I morgon har jag 6 veckor kvar tills jag får min kära till man.

Majbrud08 skrev 2008-05-23 22:27:28 följande:
    Semesterbruden: Jag gav upp att försöka styra upp musiken, även om jag är väldigt intresserad, släpp det åt proffsen. och se till att ta det lugnt dagen innan. Vi hade en halv dags relax, klara med allt och det var underbart. Skall snart gå och sova och vara pigg inna det är dags att åka till frissan i morgon! Ha koll, men inte för mycket! Lycka till!!!!
  • Majbrud08

Semesterbruden: Sluta kontrolla, jag upptäckte det för sent! slappna av och lita på dem du ber om hjälp! Alla gör sitt yttersta när det gäller bröllop. Nu skall jag gå och sova så jag är pigg imorgon!!!!! Lycka till och kram!

• 080724

Grattis och ett stort Lycka till

• Majbrud08

Kram och lycka till till alla 24 maj brudar!

• Juliazzb25

Lycka till idag.

Hoppas att ni får en underbar dag och lång liv tillsammans på denna underbara resa.

Kram

• Danielaa

Lycka till! Och NJUT av dagen!

• gustafmatilda

Nu lär du nog inte läsa detta idag, men GRATTIS och LYCKA TILL! Hoppas ni har lika härligt väder som det är här i Linköping! Du får berätta om dagen sen ni kommit tillbaka till vardagen och kunnat smälta det hela!

Svar på tråden I morgon smäller det