• sahlena

    Ni som opererat brösten

    Jag har en fundering... jag opererade mina bröst för ganska precis två år sen nu. Jag la in 350 per bröst, under muskeln. Mitt ena ärr syns knappt och ärret är mjukt och fint medans det andra är mera blålila aktigt och knöligt, jag har inte ont eller så men... Kan man göra nåt åt det tror ni?
    Jag har en salva som man "bleker" blåmärken mm med kan jag använda den tror ni..
    Nån där ute som vet?

  • Svar på tråden Ni som opererat brösten
  • Humlan66

    Jag hade en kompis som har ohcså gjort en sån där operation med fula ärr som följd och för henne fanns det inget att göra se dem på den kliniken i göteborg hon gick till, men nu är det ju olika för alla så jag tycker du ska höra efter

    salvan du pratar om är det Hurodoid kanske ?? den salvan funkar inte isf tyvärr

    Lycka till

  • valkyriana

    Om ärren är fula så borde läkaren göra om dem.
    De har de gjort på mina kompisar som fått fula ärr efter operationen.
    Den ena läkaren fixade till och med ett gammalt ärr min kompis hade. Det syns knappt i dag.

  • sahlena

    Hmlan66: japp det var hirudoid jag hade... hm, synd att den inte funkar. Ja jag får väl ringa kliniken och höra.

  • DarlingLiellen

    På KKAB där jag opat mig så har DR Letterfors en egen serie med produkter, bland annat ett c-vitamion serum som man skall använda på ärren för att på dem mjuk aoch fina, eller ja, -helst inte synas alls Skall kolla på flaskan vad den heter och skriver in det sen. KKABhar ju kliniker lite var stans så det borde gå att få tag i.

Svar på tråden Ni som opererat brösten