Blev Hippad Igår!!
Jag ligger i sängen och tänker tillbaka på igår.. runt halv 4 kommer kompisarna, morsan, svärmor, bonusmorsan och några till inspringande på jobbet och överraskade mig och NU ÄR DE MÖHIPPA, Ta dig en öl och byt om till detta sa dom och gav mig en påse med kläder.. först svarta nylonstrumpor med röda rosor på, skitfula.. över de ett par vita mammelucker som de va en hårig buske fastsyddd på. sen en kort kjol över de och en blus.. ett band runt som det stod MÖHIPPA på och sen en krona i tyg med kardborre och rosa och neongrönt tyg på. gula gummistövlar.
När jag väl kom ut sen så fick jag en stor tung skylt att bära på och en lila liten tygväska att samla pengar i.
På skylten stod det Sista chansen att få se en lurvig mus-titt, endast 10 kr.
haha det roliga var att de va mest damer som betalde, herrarna på nåt sätt kunde inte med och trodde väl att jag skulle visa den riktiga musen, shit hallå!!
Men jag fick ihop 150 kr. Sen va de samling på torget och vi åkte några bilar ut till villa herne på restad gård och där var de fem-kamp inbokat.
skitkul verkligen, helt i min smak.. tävlingsmänniska om jag är haha Full pott fick mitt lag och vi vann. MYCKE VIKTIGT. pappret med poängen är sparad och ska in i festhäftet sen.
Efter fem-kampen var det dags för middag och dessert och vi satt där några timmar och pratade och berättade historier, det var verkligen supermysigt.
Sen vid 23 tiden åkte vi hem och jag fick äntligen duscha och byta om och göra mig iordning.... KROGEN nästa....super kul när alla kan vara med, svärmor valde dock att åka hem.
TACK tjejer för en underbar dag och de här bär jag med mig hela livet, älskar er allihopa. Nu väntar jag bara på fotografierna från möhippan som alla lovat att kskicka till mig....