• Snart   så

    Vilken pulverdiet fungerar bäst?

    Vilken pulverdiet fungerar bäst?

  • Svar på tråden Vilken pulverdiet fungerar bäst?
  • Novemberbröllop08

    Jag kör på herbalife, inne på Vecka 3 nu. Deras Cookies and cream är underbart god, likaså tropiska smaken.

  • Anja 19 juli 2008

    Har testat herbalife, nutrilett, naturdiet, cambridge och modifast.

    Modifast är ok men ingen är godare och mer effektiv än cambridge (mindre kaloriinnehåll än de andra trots att det innehåller allt man behöver).

    Jag äter enbart kakaopulvret och bananpulvret, även kakao/mint ibland. man kan mixa och blanda dem oxå, supergott med banan/kakaomix.

    Man tar lite extra vatten, eventuellt isbitar och kör i mixer. Blir som milkshake på allvar. Riktigt jä..la gott

    Men måste ha en konsulent dock... men detta kan du fixa över nätet, du fyller i en hälsoblankett och sen pratar ni i telefon en gång och sen är det fixat

    Jag beställer hos cambridge.se/

  • Silentstar

    jag kör med Naturdiet, men jag köper färdiga shaker, blandar man själv så blir det bara tjockt och äckligt

    sen är deras bars gudomliga :)

  • Leeeloo

    Ingen! ät mindre och träna mer. Det är det ända som fungerar i slutändan...tycker jag iaf.

  • Augustibruden 2008

    Har beställt ett Prova på paket, sedan får vi se!

  • Marsaphir Marlean

    Fråga: Vet någon om det är farligt att äta pulver där datumet har gått ut?

  • brud 20080705

    Hej! tänkte bara berätta om någon vill gå ner i vikt mellan 5-20kg på 2 veckor rekomenderar jag danska rikshospitals kuren.Jag har gjort den 2 gånger och bada gångerna har gått ner 5 kg! Min sambo har börjat köra den kuren nu han är på sin tredje dag,få se hur många kilo han tappar?han väger 105 kg.

  • MyStyle

    Cambridge smakar helt klart bäst!

    Har testat diverse metoder och pulver. Går ej ner med viktväktarna eller GI, xtravaganza smakar fotsvett, herbalife, naturdiet och nutrilett är alla korniga.
    För min del när jag bantar är det allt eller inget. "Lättare" att köra pulver så man avstår helt från mat än att bara tillåtas äta vissa saker. Pulver går dubbelt så fort (för oss otåliga ), och i vår släkt har vi väldigt svårt att gå ner i vikt men cambridge brukar funka.

    Det tycker jag iaf, men det är ju väldigt olika...

  • Anja 19 juli 2008

    Brud 20080705

    Om det är den dieten där man äter olika saker varje dag enligt ett superstrikt schema så är den helt livsfarlig. Den har ingenting med danska rikshospitalet att göra. Du kan sabba ämnesomsättningen helt om du har otur. Någon har döpt den till detta namn för att man ska tro att den har några vetenskapliga belägg men läkare och dietister förbannar metoden då den verkligen inte är sund för kroppen.

  • brud 20080705

    Hej Anja!jag har gjort den 2 gånger och det har gått bra. Några bekanta till mig har också gjort det och inga problem!
    Som sagt det är upp till en och var!

  • Pienaar

    Jag kör med Allévo, har gått ner 7kg sen i mars nån gång.

  • Pienaar

    Thaisoppan gillar jag och alla bars som finns är jättegoda!

Svar på tråden Vilken pulverdiet fungerar bäst?