• MyStyle

Ni som inte önskar hjälp till smekmånad...

... vad önskar ni er?
    Vi renoverar huset och innan vi åker på semester vill vi ha huset lite mer färdigt. Men har ändå ingen aning om vad vi ska önska oss. Glas och annat smått kan vi köpa själva, det är de stora grejerna vi behöver hjälp med.
    Jag är lite nyfiken på vad ni önskar er och hur ni formulerar er?

(Det är ingen idé att nån säger att det är fult eller girigt att önska sig nåt för det tycker inte jag och vi har fått många förfrågningar om önskelista... )

• Svar på tråden Ni som inte önskar hjälp till smekmånad...
  • Robina67

ni kan kanske önska er presentkort på IKEA eller MIO möbler ???

• aphroditez

Hej

Kan ni inte göra som man gör i Usa gå till något stort varuhus och skriva en önske lista och de få kryssa av vad de vill ge.... Så får ni de sakerna ni vill ha och behöver.

Det tyckte jag var en super ide när jag bodde i Usa. Då slipper man få dubbelt av något och tvingas välja. Eller om du bor i en mindre stad så går du till de affärerna du vill ha saker ifrån och ger listan till någon anhörig som kan tipsa era tips vidare.

Hoppas detta hjälper dig

trevlig helg

• MyStyle

Tack för era tips! Troligtvis kommer vi önska presentkort på IKEA...

Visste inte ens att varuhusen gjorde så här i Sverige... Men det var ju en bra idé.
    Vi har lite ångest när det gäller att välja vad vi ska önska oss, vi tänkte att detta var ett tillfälle att önska oss bidrag till de stora sakerna vi behövde bara det att vi vet inte vad vi är i störst behov av
    Beslutångest någon?!

• Jen82

Ja jag med tjejen!
    Vi ösnkar oss bidrag till resa eller något annat kul.
    Men jag vågar inte riktigt säga de till folk..
    Jag säger de kommer en önskelista snart.
    Hmm..

Ska vi ses en dag mystyle?

• EvelinaK

Ni kan ju önskar er present kort på El-giganten, eller ONOFF... Men IKEA är ju super bra!
    Eller presentkort på någon byggaffär så att ni kan ha det till huset!

Lycka till!

• Akvavit

VI önskade oss presentkort på Ikea för köksrenoveringen, fast vi önskade oss en massa andra saker också. Men vi fick mycket bidrag!

Svar på tråden Ni som inte önskar hjälp till smekmånad...