Morgongåva hjälp!!!
Jag har gjort en liten bok till min m2b om hur jag känner och så för honom. Men jag vill ge honom nåt mer. Inte hur dyrt som helst och nåt som han kan ha och minnas våran dag extra mycket, några förslag?
Jag har gjort en liten bok till min m2b om hur jag känner och så för honom. Men jag vill ge honom nåt mer. Inte hur dyrt som helst och nåt som han kan ha och minnas våran dag extra mycket, några förslag?
Jag är svag för graverade smycken, typ en silverstav eller en dog tag (har köpt ett halsband som ser ut som ett plektrum till min gitarrspelande mtb och graverat med A+K 20080614). Kan det vara nåt?
ja, grejen är den bara att jag gifter mig om 14 dar...och det tar väl sin tid med gravering?
Jag har letat efter någon riktigt fin whiskey på minifat men det tar för lång tid att få hem. istället gör jag en stor korg med 4 fina olika whiskey, cigarrer och lite glas mm som han får och kan njuta av under de kommande åren. Ev en dikt om att han kan sitta o smutta o puffa o minnas vårt bröllop.
Men det funakr ju bara till en whiskey o cigarr-fantast
ja det var en bra idé..men min m2b har ingen sån grej...han snusar, och känns ju inte så kul och fylla en korg med snus hehe...hade varit fint med en graverad snusdosa...men det kommer inte hinna komma fram
jag gav min blivande en radiostyrd helikopter som pappa-present när vi fick barn. Nåt i den stilen kan ju funka om killen är lika barnslig som min
Mycket uppskattat.
Annars kanske ngn form av presentkort med saker du kan göra/ge under det kommande året? En för varje vecka?
Tex: massage, laga middag, tvätta bilen, bjuda på bio, baka en kaka
hehe..ja...det hade varit nåt, menar du att man gör presentkorten själv? laga mat gör jag varje dag och tvätta bilen är det bara jag som gör efterosm jag rä rekondare...
Ja då kan man ju välja andra saker än tvätta bilen o laga mat
Det var en tjej här inne som hade gjort en gåva för varje vecka det kommande året - 52 st. ibland en sak o ibland tex ngt man gör som massage el dyl. Gullig idé om man är pysslig.
ja den idén gillade jag, får se vad man kan hitta på hehe
www.alskadebarn.se är blixtsnabb!
tack!