• aphroditez

    Har någon provat GI metoden hur fungerar den NYBÖRJARE HÄR

    Jag har köpt böcker av Ola Laurtitzon men är villrådg och behöver lite tips och råd Tack på förhand

    Mvh

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 19:51
    En annan fråga om Man lagar mat enligt hans recept vad är det för vin man ska ha i maten och måste man ha det.

    Har aldrig haft vi i maten innan så uppskattar svar på detta. Tack för alla fina tips innan.

  • Svar på tråden Har någon provat GI metoden hur fungerar den NYBÖRJARE HÄR
  • Pienaar

    Om du gillar att laga mat så är ju denna metod bra.. För det krävs, i alla fall tycker jag det att man orkar hålla på och laga...men metoden funkar i alla fall! och man behöver ju inte gå omkring och vara hungrig direkt..

  • Brud28

    Jag har kört med GI några omgångar.
    De funkar kanon bra för mig!
    Man blir mycket piggare och rensar kroppen

  • Brud28

    Jag brukar ta multivitamin under den tid jag kör GI, för att inte få vitaminbrist.

  • lillaj

    Vi kör på GI lite då och då och tycker det är en kanonmetod för man kan äta sig mätt och det är gott! Nötter och mörk choklad är en annan fördel
    Men sen behöver man ju förstås motion!!Vi har ett par olika GI-receptböcker som vi varvar mellan och det blir för oss rätt mycket lax till vår lycka eftersom vi älskar det. TIll frukost äteer jag omelett med skinka/salami och ost.
    Lycka till!

  • SweetSun

    jag gick ner 25 kilo! Jag har utgått från Olas stategi, men jag är inte så "avancerad" som jag tycker GI kan låta ibland, fast det eg, är jättelätt.

    JAg var supernoga i början, men när jag gått ner min akilon så blev det mer vanlig mat, men äter bara potatis ibland, aldrig pasta eller ris. Aldrig nåt med mjöl, om inte man är bjuden nånstans, då kan jag ta en bit tårta eller en kaka, men aldrig annars.

Svar på tråden Har någon provat GI metoden hur fungerar den NYBÖRJARE HÄR