fru Bruhn skrev 2008-05-16 15:29:26 följande:
Givetvis litar jag på mina underbara vänner. Ser oxå fram emot det med glädje, men nervös kan man ju vara ändå. Kontrollfreak som jag är ha ha ha.. Allt kommer nog vara toppen, men nervöst är det.
Jag har aldrig sett mig själv som något kontrollfreak men kanske är det ändå för börjar noja som tusan kring det här med hippa. Jag litar på mina vänner till 100% men är också nervös. Har sagt det till en av mina tärnor och hon svarar självklart med glimten i ögat att jag gott kan bli lite nervös. Haha, vad det än blir så kommer jag ju att bli överväldigad. Det är ju dock så pirrigt att inte ha koll på när, var och hur.
Sen har jag också börjat noja över svensexan. Häromdagen fick jag för mig att någon kanske skulle få för sig att boka in en strippa. Inte för att jag egentligen bryr mig om det men samtidigt vet jag att det skulle kunna leda till missförstånd och tjafs och sånt. Det är dock också helt onödigt att börja noja om med tanke på att det känns så ute med strippor och med tanke på att det inte riktigt är hans marskalkers stil.
Ibland fungerar ens sinne lite underligt? Kan det vara bröllopsnerver? Gifter ju oss inte förrän den 5 juli så det bör väl inte komma än... eller?