• erikasofia

Sko problem

Jag har letat och letat, men har svårt att finna skor. Var har ni hittat era?

• Svar på tråden Sko problem
  • stinakina

Jag köpte ett par Björn Borg (minsann) på rea (ellos eller så)
    Satt bra tyckte jag, men min mittentå på vänsterfoten gillar dom inte...Hmm?

De är nog för höga trots allt...var in på skokanonen för att köpa sandaler åt sonen häromdagen, prövade då ett par lägre vita med öppen tå för endast 200....funderar starkt på att köpa dom....M2B kommer att bli galen på mig *fniss*

• jagskallgiftamig

Jag har hittat en sko jag vill ha (bild finns i mitt galleri) men jag hittar ingen sådan sko i Sverige och vet inte om jag vågar beställa från Usa, med tanke på tull/moms och sånt strunt som man tyvärr måste ta... Någon som beställt skor från Usa?

• konichiwa girl

Jag köpte mina på skopunkten, ett par vita pumps i konstskinn för 200 kronor (efter 100 kr rabatt). Mycket sköna, fötterna höll för hela kvällen!

• Pumpkin

Jag köpte mina på Wedins, bild finns i galleriet.

• Mikabella

Vet inte alls var du bor eller är ute efter. Jag är helt skofrälst o struntade totalt i vad drömskorna kostade när jag hittade dem. Finns bild i mitt galleri...Spanska. Köpte dem i en butik på Östermalm i Stockholm som heter Marzio. www.marzio.se. Hela butiken är fylld av HELT UNDERBARA skor!

• tolonta

Jag köpte ett par dansskor, dessa: www.dansshopen.nu/shop/index.php&productId=152 Eftersom jag inte ville ha en för smal klack som kan borra sig ner i gräsmattan... De var dessutom grymt bekväma!

• Stardusty

Köpte mina på www.dansshopen.nu/shop/index.php&productId=274

Dock var de 1000 kr billigare när jag köpte dom, de hade skrivit inpriset istället för utpriset och stod för sitt misstag
    De finns även i bröllopsbutiken i sthlm.

Svar på tråden Sko problem