• weinlove

Hur långt innan blev ni hippade?

Vi har mindre än två månader kvar och börjar bli lite nervös inför möhippan.

Så ni som haft er möhippa: Hur långt innan blev ni hippade?
    Anade ni nåt i förväg eller blev det en total överraskning?
    Berätta gärna.

• Svar på tråden Hur långt innan blev ni hippade?
  • starchick

jag hade min den 3 maj och gifter mig 31 maj :)

• soda30

min står att läsa om i min blogg

• Majsis2008

samma som starchick...3 maj och gifter mig 31

• In May

Gifter mig 24 maj och hade två(!) i helgen! *phu* Man var inte direkt utvilad när måndagen kom, men helgen var kanon så det gjorde inget. ;) Men de var väldigt snälla mot mig. Jag behövde inte ens vara utklädd.

• weinlove

In May: Skönt att de var snälla mot dig. Det kommer mina kompisar också att vara hoppas jag. Men man blir ändå nervös.

Ni som blev hippade en vecka innan: Blev ni inte stressade om ni hade en del saker kvar att göra eller gick det bra?

• The Bumblebee
    Vi har 22 dar till bröllopet och än har vi inte märkt av nån möhippa eller svensexa... Börjar bli l-i-t-e nervös faktiskt, mest för m2b's svensexa!
  • Mi26

Jag blev hippad i Sverige 3 veckor innan och i England 1 vecka innan. Nu visste vi iofs om hippan/svensexan i England i forvag och det var inga problem med planerandet for vi var i praktiken redan fardiga med allt infor brollopet. Det var iaf mycket kul pa bada hippor! Den svenska var ganska traditionell med kidnappning pa morgonen, frukost tillsammans med vannerna, och sedan lite uppdrag, spa-besok samt vinprovning som avslutades med att vi lagade middag tillsammans med svensexeganget pa kvallen. Min engelska var helt annorlunda da vi akte till ett stalle som heter Go ape dar man klattrar omkring i traden - en utmaning och fantastiskt roligt

• weinlove
    Mi26 skrev 2008-05-15 14:00:51 följande:
    Jag blev hippad i Sverige 3 veckor innan och i England 1 vecka innan. Nu visste vi iofs om hippan/svensexan i England i forvag och det var inga problem med planerandet for vi var i praktiken redan fardiga med allt infor brollopet. Det var iaf mycket kul pa bada hippor! Den svenska var ganska traditionell med kidnappning pa morgonen, frukost tillsammans med vannerna, och sedan lite uppdrag, spa-besok samt vinprovning som avslutades med att vi lagade middag tillsammans med svensexeganget pa kvallen. Min engelska var helt annorlunda da vi akte till ett stalle som heter Go ape dar man klattrar omkring i traden - en utmaning och fantastiskt roligt
    det lät superkul. speciellt när möhippegänget och svensexegänget slog ihop under kvällen
  • Sofia08

Vi gifter oss 28 Juni och jag blev hippad 3 Maj. Helt fullkomligt oväntat från min sida! Tyckte ju att det var så tidigt så jag hade inte hunnit börja oroa mig för när det skulle ske..hihi. Och det var ju det som var så kul. Det var jättelyckat och en kanondag verkligen!!! Många roliga minnen.

• sofili

jag blev hippad 26 april och vi gifter oss den 31 maj..

• Disan

jag gifter mig om 5 veckor och blev hippad igår..

• C O

Blev hippad förra lördagen och gifter mig 5/7..
    Så himla kul! Skulle vilja ha en till!

• Brumba

Jag blev totallurad o hade väääärldens bästa dag 2maj, jag gifter mig 14juni=)

Svar på tråden Hur långt innan blev ni hippade?