secret box som morgongåva
Någon som har gjort en sk secret box fotografering som morgongåva? Tips på bra fotografer i stockholm? Vad betalade ni?
Någon som har gjort en sk secret box fotografering som morgongåva? Tips på bra fotografer i stockholm? Vad betalade ni?
Jag ska gå till Oz Delau (www.ozdelau.se) och hon tar 1800 kr.
Jag har sett hennes bilder på nätet och de är vackra, jag hoppas att det blir bra
Det var Orasis foto som fotograferade min morgongåva (de fotograferade också bröllopet).
Det kostade 1900:- och jag fick 16 bilder i ett album och allt i en presentlåda. Jätte fina bilder och allt skött oerhört professionellt!
Jag kan rekommendera Ozdeleau, jag gjorde min där. Fotografen är duktig och jättetrevlig. Omöjligt att bli annat än avspänd i hennes sällskap. Väldigt serviceinriktad dessutom, svarar t.ex. alltid på mail direkt och hon var snabb på att ställa iordning albumet efteråt. Jag är jättenöjd! Enda "nackdelen" (om man nu tycker att det är en nackdel) är att hon har en traditionell studio med vanlig mörk bakgrund. Hade varit fint att bryta av med bilder från ett "vanligt" rum med dagsljus, fönster etc. Men å andra sidan står det på hemsidan att hon kan komma ut till en annan plats, så det är ju helt upp till en själv!
Kan kopiera texten . Jag är också väldigt nöjd med OzDeleau osv med studio och så vidare.
Jag betalar 1100 kr. iofs i Hälsingland men fotografen är prisbelönt. Hon har lovat mig smakfulla sensuella bilder :=)
/alx
Jag har också varit hos OzDeleau och kan varmt rekommendera henne. Har även träffat henne efteråt och hon var lika mysig då
tack för alla råd!
låter ju toppen, trodde faktiskt att det skulle vara lite dyrare..
fast det vore ju såklart lite roligare att ta bilder någonstans på en plats än i studio. hmm..
Ulfre, fotograferade Orasis i studio eller på plats?
:)
Vi tog bilder på en herrgård. När vi träffades för att planera fotograferingen visade dem bilder från andra fotograferingar i olika miljöer (studio, på stranden, hemmiljö och hotell). De flesta var dock i hotellrum eller nära vattnet.
Alyx: vilken fotograf i Hälsingland ska du gå till?
här kan man få hyra ett slott för en mindre kostnad..tycker hon tar fina bilder överlag
www.secrets4u.se/
Anglelila, helst vill jag inte avslöja riktigt än eftersom jag inte vill att min m2b ska snoka här och se och känna igen eftersom det är samma som tar våra bröllopsbilder :=)
/Alx
någon som plåtats av brigitte eller kicki fotograf?
har fått en känsla av att de tar bilder lite mer åt det sensuella och romantantiska hållet?
ingen tydligen : )
kanske får bli orasis då... verkar ju väldigt prisvärt och många bilder. hm.
Ulfre, var det du som hade tillgång till herrgård eller föreslog de det?
kvinnlig eller manlig fotograf? tror jag måste ha en tjej. är helt paniknervös.... hur kom ni över det??
Det var jag som hade tillgång. Vi hade festen där och övernattade där efter vigseln. De hade olika förslag om plats för fotografering.
Det var både en man och en kvinna (de är par) och jag hade en vännina med som hjälpte med make-up och ... allt! Giorgios fotade för det mesta. Allt sköttes jätte professionellt. Jag var oerhört nervös innan vi träffade dom men när vi började var det bara roligt. Det syns att de er erfarna. Kanske är det bättre om du träffar dem först för att känna kemin. Jag hade också träffat honom innan och jag fick rekommendationer av en annan tjej som hade honom som fotograf både för morgongåva och på bröllopsdagen hela dan. Hon var jätte kul och avslappnad och sa att det inte märktes nån skillnad mellan en man allt. en kvinna bakom kamera. Det var så faktiskt.
hm, vi ska ju ha vårat bröllop på gotland så där är det ju inte aktuellt att plåta.
gör de allt i par?
mest skjuter jag nog upp mitt val för jag är så nervös.