• MissDoe

Stämplar

Är det nån som kan tipsa om en bra webshop där man kan beställa stämplar till inbjudan och andra trycksaker??

• Svar på tråden Stämplar
  • MissDoe

tack! Nån annan som har nåt bra tips?

• DanKat

Om man vill designa sin egen stämpel kan man beställa från www.stampelfabriken.se Det gjorde vi, vi blev jättenöjda!

Sen kan man beställa egna stämplar från www.vistaprint.se Har inte kollat exakt hur mycket man kan utforma själv på deras stämplar, men dom är iaf ganska billiga (Dom brukar ha "gratis" stämplar ganska ofta, men man får betala för typ behandling å frakt eller vad dom nu skriver, så det blir förstås inte gratis i slutänden. Men billigare än på många andra ställen åtminstone)

• MissDoe

vilken "typ" av stämpel beställde ni??

• DanKat

Vi beställde en Handy-stämpel. Ringde och pratade med en som jobbar där och sen mailade vi bara in en fil med motivet vi skulle ha, sen skickade dom hem den till oss på nån vecka.

• MissDoe

Vad hade ni för motiv? Har du nån bild eller kan du förklara? (känner mig som nyfiken i en strut!)

• DanKat

Finns bild på hur vår stämpel ser ut i vårt galleri om du vill kolla Kostade typ 400kr, men då fick vi å andra sidan en helt skräddarsydd Valde att inte ha datumet med på stämpeln, på så sätt kan vi använda den till annat efteråt

• MissDoe

den var riktigt fin! tack för hjälpen!

• MissDoe

jag är alldeles ny på det här.. men jag gissar att jag ska satsa på färdigmonterat?

• Pumpkin

Ja, det är klart enklast att börja med Annars behöver du mount foam och akrylkloss också

Svar på tråden Stämplar