• JennyAndreas

fotograf göteborg

Vi ska gifta oss i början av september på orust, men tänkte fota oss i göteborg. Nån som känner till nån bra fotograf i göteborg? Har hört att Krakel skall va bra, någon som har varit där? Tacksam för alla tips jag kan få för jag vill gärna ha bra bröllopsfoton =)

• Svar på tråden fotograf göteborg
  • Tit

Hej, Vi ska gifta oss på Tjörn i augusti och letar också fotograf -tipsa gärna om fler. Vi vill fotas i naturen efter vigseln. Vad kan det kosta? Finns det ingen i närheten av Tjörn/orust? Tack för tips!

• lottentotten

Håller med Nibla, vi fotades också av Jenny Blad www.jennyblad.se/
    Är jättenöjd med korten och jag är kräsen *S* Hon kom till Klädesholmen där vi gifte oss

• Vendel och Angelica

Tack så mkt vart lite förvirrad! Ska genast in o titta!!

sandraren skrev 2008-05-26 21:26:33 följande:
    Sorry! Fel länk... www.fotografcecilia.com
  • Frujj

Jag måste bara säga att tyvärr kan jag inte rekommendera fotografcecilia. Min man var där på sin svensexa och blev fotad - galna svensexefoton javisst, men dom var kasst skurna, ojämna och motiven stämde inte överens med varandra. Svårt att förklara men hela svensexegänget tyckte att det var trist och var ganska missnöjda. Tyvärr. Ett hafsjobb helt enkelt.

• sandraren

Ånej...det ville jag inte höra fyra dagar innan hon ska fota mitt bröllop... Jag hoppas hon var bakis just den dagen. De bilder hon visat är jättefina och hennes sätt att vara på fick mig att känna mig trygg. Inte så van vid att vara framför kameran...

• kängu

Hej!

Jag rekommenderar Eva Quirbach: www.quirbach.se
    Vi är otroligt nöjda med våra bilder (vi finns med på hennes sida!)

• jimbolina

Jenny Blad.
    Älskar hennes bilder!
    Vilken härlig fotograf att jobba med samt att bli plåtad av

• Troll1
    kängu skrev 2008-06-03 11:20:09 följande:
    Hej!Jag rekommenderar Eva Quirbach: www.quirbach.seVi är otroligt nöjda med våra bilder (vi finns med på hennes sida!)
    Vad tar hon/timme? Hur många bilder?
  • Fröken Plommon

Kan också rekomendera Eva Quirbach, såå fina bilder och till ett kanon pris. Maila henne hon svarar snabbt på frågor.

Svar på tråden fotograf göteborg