• Munchkin

Snirklar sökes

HJÄLP!!
    Jag har sett ett par så fina festhäftesframsidor med "snurklor" i hörnen. jag är i desperat behov av snygga rankor, flourishar osv, allt som är snirkligt typ. Jag hittar ingenting som jag vill ha, men det måste ju finnas bilder där ute. Snälla hjälp mig hitta vad jag vill ha.

• Svar på tråden Snirklar sökes
  • Junibrud08

Jag brukar gå in på www.dreamstime.com, där man kan man fastna i timmar o leta bilder o allt sånt! Lycka till!

• Munchkin

tack

Fler tips nån? Ju fler tips desto mer chans att jag hittar exakt det jag vill ha och M2B slipper en bridezilla *S*

• Munchkin

Tack Ninni, men de har inte det jag är ute efter.
    Så typiskt när man sett nåt otroligt snyggt så hittar amn inte igen det själv *suck*

• Fröken Larsson

Det här kanske låter krångligt, men de flesta scrapbookingbutiker på nätet säljer ju stämplar, rub-ons osv med snirkelmotiv - ofta kan man kopiera och använda produktbilden (där de visar hur stämpelmotivet ser ut). Det gör jag iaf.

• Munchkin

Fröken Larsson skrev 2008-05-13 08:29:34 följande:

Det här kanske låter krångligt, men de flesta scrapbookingbutiker på nätet säljer ju stämplar, rub-ons osv med snirkelmotiv - ofta kan man kopiera och använda produktbilden (där de visar hur stämpelmotivet ser ut). Det gör jag iaf.
    Inbiten srappare som jag är så har jag redan letat igenom scrapbutikerna i min jakt *S*
    Det känns så typiskt att ha fastnat för ett specifikt motiv som jag inte kan få fram en vettig bild på....förhoppningsvis hittar jag nåt ännu bättre i min snirkeljakt
Svar på tråden Snirklar sökes