Rätt eller fel???
Jag är bjuden till ett bröllop den 31 maj. Bruden o jag har haft en dispyt ang. avlivning av djur. Hon skrev till mig via sms at jag hade gjort mig av med en massa djur. Jag blev sårad av att hon tänker/tycker så om mig då jag inte har gjort mig av med en massa djur. Jag har avlivat en häst pga att hästen inte kunde gå på tre av sina ben o det fanns inget att göra. Jag har avlivat en hund pga aggressivitet o vetrinären sa att det fanns inte så mkt att göra där heller. Jag har sålt en häst pga jag fick barn och tiden jag hade för hästen var borta. Ansåg då att hästen fick det bättre hos en ryttare som hade tiden o pengarna. Förklarliga själ.
Jag har blivit bjuden till bröllopet o det känns både bra o inte bra. Hon verkar inte förstå att jag blivit sårad utan tycker mest att jag är löjlig som "surar". Surar gör jag inte utan jag känner mig sviken/ledsen. Jag är en känslomänniska o de vet hon.
Jag vill gå på bröllopet då vi har ställt upp för varann i vått o torrt i 10 års tid. Men samtidigt känns de som att vår vänskap runnit ut i sanden efter denna incident. Löjligt eller?
Man e ju vuxen. Jag har försökt idag med sms att förklara för henne hur jag känner. Men hon säger att hon är inte ovän med mig, utan det är upp till mig.
Hur ska jag göra??? Känner mig vilsen.