Morgongåva till honom max 500
Någon som har ideer?
Han vill inte ha klocka eller smycken...
Någon som har ideer?
Han vill inte ha klocka eller smycken...
Men jag är intresserad..
En skämtsam grej, en t-shirt där det står GAME OVER på finns på www.bonza.se. Min sambo ska få en sån att ta på till frukosten dagen efter som vi äter tillsammans med alla våra gäster....
Känns lite overkill att lägga pengar på en dyr present när bröllpet kostar så mycket....
Fin tanke
Jag ska ge ett album med "sensuella" bilder på mig i underkläder :)
skulle nog välja en skämtgrej! tror det uppskattas mer. kram
Jag vill inte framstå som elak moralpolis, men var försiktiga och diskreta med att göra reklam för era egna tjänster eller företag här på BT - det är förbjudet och folk kan bli varnade och avstängda har jag hört. Jag säger det för er egen skull.
vad tror ni om en swiss army knife med en massa gejer och gravyr?
En så´n skulle jag vilja ha!
Jag undrar också vad man ska/kan ge i morgongåva - funderar på ett personligt brev om varför jag älskar honom, ev med ett presentkort på en tatuering... Han vill gärna tatuera in våra barns namn...
Puff...
Jag har funderat på ge min m2b ngt fint "vinöppnar-set" eller liknande.
Jag har också funderat länge men kommit fram till att det nog blir ett par solglasögon från Dyreberg Kern. Superfina!
Jag funderar på andel i whiskeyfat, men hittar inget. Skulle inte det vara roligt?
Det enda jag vet att min vill ha(utom en Seinfeldbox men det tar vi senare i höst) är en speciell nyutgåva av en bibel.. Så det får han om han inte köper den själv först. Kostar typ 500 i läder. Så någon speciell bok han vill ha?
Sedan ska ha få en uppsättning honeymoon kläder som jag trycker (skriver ut på papper från clas ohlsson och stryker fast)...
Jag komemr också ge en dörrskylt med vårt namn. Beställde just en totalt 378:- för den jag valde. Skit kul... Lite symboliskt också. Jag beställde på www.dorrskylt.se Kan återkomma om en vecka om den var bra eller inte.
Jag står och velar lite...
Vad ska jag välja att ge honom:
1) hang-gliding upplevelse
2) Photo-printer
3) Swiss Army Knife med gravyr(det betyder otur att ge knivar)
?????
Killar gillar modellflygplan! =) Tro mig, de blir som ett barn om de får se ett, eller flyga ett. Har jag märkt med alla ifrån min egen pappa till svåger, till killens morbror och killen själv samt alla hans vänner. Finns på teknikmagasinet eller i leksaksaffärer för ca 200kr och uppåt.
Alatea: Vilken bra Idé!! Det kör vi på! Oj, hoppas att den blir klar i tid! Det är bara 16 dagar kvar!