morgongåva till brudgummen
har lite funderingar om morgongåva till brudgummen..
vad tycker ni,ska man ge honom morgongåva...
hur ska ni göra,,
har lite funderingar om morgongåva till brudgummen..
vad tycker ni,ska man ge honom morgongåva...
hur ska ni göra,,
jag håller med dig, jag har samma problem som du och vi ska gifta oss 24 maj... Det närmar sig..
Jag funderar på att ge honom en silverkedja och sen göra ett hänge med ett kort på oss el mig på bröllopsdagen ingraverat...
Jag tror faktiskt att det blir en riktig klocka som han önskat sig till sin träning, dykning m.m Lika bra o köpa ngt som han önskar sig och som inte blir av annars
Jag kommer att ge min en morgongåva men har ingen idé om vad!?? Har frågat honom men han vill inte ha ngt :-/
Blir konst för min del! Hittade en perfekt tavla på ett galleri när jag var i Sverige sist, med ett par som står och tittar på ett jordklot med fina fria fåglar över. Jag tror den var gjord för oss. Och en lokal konstnär från min hemstad, vilket alltid är trevligt!
Jag köpte till min blivande idag, en cykel! Så skall vi cykla hem dagen efter vårt bröllop, och stanna på vägen och ha pick-nick hade jag tänkt. (hoppas på fint väder)
Min gåva blir en "secret box"
Jag ska ge min man (han är ju min mandå, coolt!) en morgongåva, kul att ha lite mysigt på morgonen efter också!
Han kommer att få en hemmagjord secretbox och ett silverhalsband.. typ en stav där man kan gravera in på fyra sidor www.alskadebarn.se/
Jag har jätteproblem med att komma på nåt till min blivande, han vägrar bära både smycken och klockor så det är utelsutet. Vi bor i lägenhet så roliga saker som andra tipsat om som brevlåda, hammock osv funkar inte heller. Kommer verkligen inte på nåt bra alls, det ska ju gärna var nåt lite mer hållbart som han kan ha som minne, helst resten av livet liksom...*suck*