• valkyr­iana
    Äldre 30 Apr 08:40
    2411 visningar
    9 svar
    9
    2411

    Coca cola på back

    Finns det någon som vet vart man kan köpa coca cola i glasflakor på back?

  • Svar på tråden Coca cola på back
  • valkyr­iana
    Äldre 30 Apr 12:20
    #1

    Någon?

  • nikita­79
    Äldre 30 Apr 22:20
    #2

    Ring coca cola å hör om det går att få från dom beror kanske på hur mycke du ska ha, men prova iaf,,,Mvh Nikita

  • Äldre 30 Apr 22:24
    #3

    Eller hör med någon resturang eller likande som har säljer sådana...dom kan kanske hjälpa dig

  • rosaro­sen1
    Äldre 30 Apr 22:28
    #4

    Typ Malmborgs, ICA Maxi...Coop stormarknad..Martin Ohlsson..

  • valkyr­iana
    Äldre 1 May 12:55
    #5

    Jättebra! Tack!
    Vilken ica maxi? vilken coop? För ingen av "mina" affärer har.
    Malmborgs och Martin Ohlsson vet jag inte ens vilka affärer det är.


    othlucas skrev 2008-04-30 22:28:34 följande:
    Typ Malmborgs, ICA Maxi...Coop stormarknad..Martin Ohlsson..
  • valkyr­iana
    Äldre 1 May 12:57
    #6

    Tack för tipsen!
    Känns som om jag varit i varenda affär och kollat. Det verkar som de levererar främst till restauranger.

  • Äldre 1 May 13:18
    #7

    hör efter med en resturang eller café då om dom kan hjälpa dig ta hem en eller två back extra...

  • rosaro­sen1
    Äldre 1 May 14:08
    #8

    Aha, det finns kanske bara Malmborgs i Skåne? Det är ICA butiker. Martin Ohlsson är storgrossist främst för företagare, men man kan ändå få ett kort där om man är typ släkt eller vän med nån företagare som fixar det till en. Det finns nog i hela Sverige..kanske.
    Men i alla fall, Coop Forum, dom stora köpcentrena har det och Maxi stormarknad har oxå det, i alla fall i Malmö. Åk till närmsta storstad och leta. Det MÅSTE verkligen finnas. Har tom sett det på vår lilla Ica butik som ligger i närheten.


    valkyriana skrev 2008-05-01 12:55:37 följande:
    Jättebra! Tack!Vilken ica maxi? vilken coop? För ingen av "mina" affärer har.Malmborgs och Martin Ohlsson vet jag inte ens vilka affärer det är.
  • Lollo8­0
    Äldre 6 May 11:28
    #9

    Kan du inte höra med någon av de affärerna som du vill handla i om dom inte har möjlighet att ta hem det från grossisten till dig?

Svar på tråden Coca cola på back