• lindahallman

hjääälp!! paypal!!!! :-]

ska betala massa saker som jag vunnit på ebay. nu funkar det inte utan man måste skriva in sin redemption kod. alltså betalningskod. jag kan inte påminna mig om att jag har fått en sån.

ni som har betalat där innan och fyllt i den koden. hur fick ni den, var kan man hitta sin redemption kod????

• Svar på tråden hjääälp!! paypal!!!! :-]
  • Fröken Larsson

Men...jag har inte heller fått en sådan, och aldrig behövt använda heller?

• dockis

Jag vet att man skulle betala in en skitsumma..typ en dollar...och på sitt kontoutdrag se en kod som man skulle skriva i. Kanske är det den du behöver?

• lindahallman

jaha, det har jag itne fattat . får se om de löser sig ändå kanske.

• dockis

Tydligen är det en spärr på hur mycket man får köpa för innan man har denna kod....jag blev också irriterad över detta...

• lindahallman

hur mycket är det?

• Aleta

Jag trodde att redemotion code var någon slags rabattkod från säljaren?
    Jag har använt Paypal massor med gånger men aldrig stött på den.

• Fröken Larsson
    Aleta skrev 2008-04-29 19:11:12 följande:
    Jag trodde att redemotion code var någon slags rabattkod från säljaren? Jag har använt Paypal massor med gånger men aldrig stött på den.
    Det trodde jag också! Det var sån info jag fick upp när jag googlade på ordet. Hmmm?
  • bridesilly

den där koden har ni på ert kontouttdrag från paypal. Skriver man in den får man tillbaka dom där 15kronorna som den kostade har jag för mig. den behöver man om man ska handla över en viss summa på paypal, men har för mig att summan är ganska så hög.

var in på mitt paypal konto men kan inte hitta vad den summan var för nåt.

• bridesilly

bank konto uttdrag menar jag, där finns en kod som står avsändare paypal

• Nikajo

skriv inget på raden, utan klicka på pay knappen bara. Funkar bra.

• lindahallman

tack ska prova era tips :)

Svar på tråden hjääälp!! paypal!!!! :-]