• Mikabella

Morgongåva...

Hej alla pinglor. Jag börjar bli mer och mer sugen på att göra en så kallad "secret box" till min blivande make. Undrar därför om det är någon som har bra tips på duktiga fotografer som jobbar med dethär. Gärna en kvinna...är lite blyg :). Jag bor i Halland.

• Svar på tråden Morgongåva...
  • OnceUpAnTime

Sök i tidigare trådar här (finns många)eller i företagsregistret.

• Mikabella

Har försök men hittar inget :( Svårt...

"puffar lite"

• OnceUpAnTime

Prova att söka på morgongåva och fotograf istället, begreppet "secret box" får bara användas av Brigitte Grenfeldt och är ett registrerat varumärke.

• 12juli2008

Jag har gjort min idag hos Eva Johansson på Weddingteam (www.weddingteam.loudguy.se), och jag är supernöjd.
    Först make up av en duktig sminkös, sen fotografering närmare 2 timmar, hann med 4 ombyten. Jag var nervös innan för jag är inte så bekväm med att bli fotograferad, men Eva var jättebra och de bilder jag fick se i kameran direkt var jättefina.
    De håller till i Göteborg nära Liseberg. Kan verkligen rekommendera Eva.

• furillen

vill gärna ha tips på stockholmsfotografer!

• Fam Hull

Vad fick du betala för det?
    Var inne på sidan, men den verkar inte funka riktigt idag. Tappar liksom kontakt om man försöker gå in på en länk.

12juli2008 skrev 2008-05-22 22:19:43 följande:
    Jag har gjort min idag hos Eva Johansson på Weddingteam (www.weddingteam.loudguy.se), och jag är supernöjd. Först make up av en duktig sminkös, sen fotografering närmare 2 timmar, hann med 4 ombyten. Jag var nervös innan för jag är inte så bekväm med att bli fotograferad, men Eva var jättebra och de bilder jag fick se i kameran direkt var jättefina.De håller till i Göteborg nära Liseberg. Kan verkligen rekommendera Eva.
  • 12juli2008

Fam Hull - det kostar 2700 inkl makeup och fotoalbum, tillägg om man vill ha en fotobok.

• furillen

puffar på stockholmstips :)

• Mikabella

Nu har jag bokat tid. Fotograf Cecilia i Göteborg. Hon verkar vara jätte mysig o väldigt positiv! Ska bli jätte roligt! www.fotografcecilia.com

Svar på tråden Morgongåva...