• starchick

Idag får vi festhäftet :)))

Efter 1 veckas väntan så får vi idag hem det färdigtryckta festhäftet ska bli så spännande att se resultatet, blir ju inte samma sak när man ser det hemma, utskrivet på sladdrigt a4-papper nu får vi det med lite tjockare pärmar, glansigt papper och fina färger :) Å jag slutar inte förrän halv fem orkar inte vänta vill se nu"!!!hm, ja jag var bara tvungen att säga detta till någon

• Svar på tråden Idag får vi festhäftet :)))
  • Mrs love

Vad kul, Dom kommer säkert att vara jättesnygga!!
    Är det inte dyrt att använda sig av ett tryckeri?

• starchick

Vi betalar 2000 för 90 häften med 24 sidor i varje, allt i färg och finare papper, ihopåhäftat och klart klart det är lite pengar men för oss är det värt dom pengarna då detta är ett minne även för våra gäster vi har lagt ner mycket arbete och tid på att göra det perfekt häftet med massa humor i

• Mrs love

Det var faktiskt helt ok pris!!
    Kanske nåt att tänka på, nu känns det ju inte så lockande att skriva ut här hemma direkt...

starchick skrev 2008-04-28 14:24:57 följande:
    Vi betalar 2000 för 90 häften med 24 sidor i varje, allt i färg och finare papper, ihopåhäftat och klart klart det är lite pengar men för oss är det värt dom pengarna då detta är ett minne även för våra gäster vi har lagt ner mycket arbete och tid på att göra det perfekt häftet med massa humor i
  • starchick

Javisst var det! Jag troddde det skulle vara mýcket dyrare hoppas jag blir nöjd med resultatet får väl rapportera ikväll :)

• Mrs love

Ja det måste du absolut göra!
    Väntar med spänning

starchick skrev 2008-04-28 14:30:30 följande:
    Javisst var det! Jag troddde det skulle vara mýcket dyrare hoppas jag blir nöjd med resultatet får väl rapportera ikväll :)
  • mazaba

De va inte så farligt, ska man skriva ut hemma kostar ju både papper o färg till skrivaren det e ju inte det billigaste direkt....

HAr ju en del kontakter,Min far jobbade som tryckare tills han blev arbetlös för 5 år sen lite synd.
    Men min mamma jobbar som bokbindare då kan man göra det lite snyggt i hop satt nån snygg färg på spiralen o lite sånt.

• Waersta

Är det ett företag som du har anlitat?

starchick skrev 2008-04-28 14:30:30 följande:
  • starchick

Jepp det är ett företag, Faksimil heter det >

• matildaochniklas

Oh, vad spännande! Jag tycker att det låter som ett jättebra pris.

Jag håller tummarna för att det är mkt bättre än vad ni väntat er

• starchick

Tack tack Återkommer med besked

• starchick

Åh vad bra det blev!!! Så nöjd jag är!!!

• Mrs love

Vad roligt!!
    Om det blev så bra så var det ju inte så stora pengar...

starchick skrev 2008-04-28 21:14:24 följande:
    Åh vad bra det blev!!! Så nöjd jag är!!!
  • bofinkarna

Vill se bilder ;) Vi ska också beställa men vi gör bara framsida och baksida (ska göra CDfodral eftersom min gubbe är musiker). Värdarna gör resten så vi får nog inte se innan festen :(

• starchick

Jag kan fixa lite bilder i eftermiddag när jag slutar jobbet :)

• Äntligen är det min tur

Ohhh har du slutat jobba snart
    Jag vill gääärna se bilder nämigen

Jag håller just på o lurar hur jag ska göra....
    Med att skriva ut själv vs. lämna in på tryckeri!!

Svar på tråden Idag får vi festhäftet :)))