SL buss
Jag undrar om någon har hyrt en SL buss för transport av gäster??
Pris? Vem kontaktar man... Tack snälla ni
Jag undrar om någon har hyrt en SL buss för transport av gäster??
Pris? Vem kontaktar man... Tack snälla ni
Jag kontaktade dem förut, och det svar jag fick då var att de inte hyr ut bussar(!?). Så du får kontakta andra, privata företag som hyr ut bussar. Ofta kan man kontakta dem/efterfråga en offert genom deras hemsidor.
Lycka till!
Var bor du? SL hyr inte ut bussar men däremot deras underentreprenörer som t.ex. Swebus. Så kolla vilka trafikområden Swebus trafikerar och är det där du bor så kan du säkert hyra från dem! Annars finns Busslink och Veolia transport också, de är också SL:s underentreprenörer.
Lycka till!!
Tack för hjälpen!
Tips 2: RING och boka om de inte hör av sig direkt, vi fick nästan inga svar när vi mailade...
Om du bor i Stockholm med omnejd är Botkyrka Buss billiga och bra. Likaså Flygbussarna. Om du inte helst av allt vill ha en riktig SL-buss såklart.
Som gammal "turistbusschaffis" så kan jag rekomendera att ni kollar med mindre turistreseföretag direkt. Dom brukar inte säga nej till beställningskörning om det bara finns bussar. Gästerna får helt annan service av ett sånt företag. Men kolla direkt med bussbolagen själv utan mellanhänder för annars kostar de.
Lycka till