• bridesilly

Hur hittar man fotograf på bröllopsresan?

Vi hade velat anlita en fotograf på bröllopsresan och ta lite fina bilder på stranden eller så men hur går man tillväga för att hitta nån?

Vi ska till cypern på bröllopsresa

• Svar på tråden Hur hittar man fotograf på bröllopsresan?
  • girl in love

Kanke att de vet på hotellet?

• Nikajo

Tänkte precis skriva att fråga hotellpersonalen.

• bridesilly

Hmmm kanske det ja. Kanske resebolaget vet eller?

• Vinterbruden 08

PÅ Cypern finns det bra fotgrafer lite överallt.. Det jag hade gjort hade varit att väntat tills du kom ner och sen gått en runda, set på portfoljer och hört om pris.. Ett tips är att åka till Larnaca och kolla där, bättre fotografer och bättre priser!

Lycka till!!

• bridesilly

Vinterbruden 08 skrev 2008-04-25 11:36:17 följande:

PÅ Cypern finns det bra fotgrafer lite överallt.. Det jag hade gjort hade varit att väntat tills du kom ner och sen gått en runda, set på portfoljer och hört om pris.. Ett tips är att åka till Larnaca och kolla där, bättre fotografer och bättre priser!Lycka till!!
    oh tack Har du fotat dig där? råkar veta något om priser?
  • Vinterbruden 08

Jag är från Cypern och min pappa bor där fortafarande.. Priserna varierar, precis som här så jag vågar inte utala mig om det.. Men Cypern är ju inte direkt ett "billigt" land att åka till men det är iaf kanon kvalité..

• bridesilly

Vinterbruden 08 skrev 2008-04-25 11:52:46 följande:

Jag är från Cypern och min pappa bor där fortafarande.. Priserna varierar, precis som här så jag vågar inte utala mig om det.. Men Cypern är ju inte direkt ett "billigt" land att åka till men det är iaf kanon kvalité..
    Nej cypern är väl inte billigaste landet att åka till kan jag tänka mig men det får kosta lite också för att få bra bilder. Vill bara ha ett hum om hur mycket det kan röra sig om. Kanske ska kontakta resebolaget och höra om dom vet. Resebolag brukar ju fixa bröllop och sådant så dom kanske har lite koll
  • Vinterbruden 08

Ja det kan du ju göra men jag tror ju att du kommer billigare undan med att kolla själv, sen är det ju det där med personkemi.. Ska ni bo i Ayia Napa? som sagt, den korta turen till Larnaca är mog värd att ta iaf..

• bridesilly

Vinterbruden 08 skrev 2008-04-25 15:54:26 följande:

Ja det kan du ju göra men jag tror ju att du kommer billigare undan med att kolla själv, sen är det ju det där med personkemi.. Ska ni bo i Ayia Napa? som sagt, den korta turen till Larnaca är mog värd att ta iaf..
    ja vi ska bo på ett hotell som ligger mellan ayai napa och fig tree bay långt till larnaca?
  • Vinterbruden 08

ca 40 min körning.. Allt är så nära i Cypern inga problem att åka runt.. Larnaca är där ni landar, mycket härlig stad, älskar att gå på shopping där..

• bridesilly

Ska bli så kul att åka till cypern. har bara hört positivt från alla som vart där

• Vinterbruden 08

Ja jag älskar Cypern.. Tycker att landet är otroligt vacker, har en väldigt rörande historia, se till att gå till utkikspunkten så du får sett Farmagusta "spökstaden" När kriget kom så lämnade alla den staden och sen dess så har den legat i ingenmansland, bara några FN-soldater som har fått tillträde.. Det sägs att i butikerna så står maten kvar på hyllorna, allt är precis som förut, bara allt folk som är borta.. Tragiskt att se en så vacker by tömmas.. En tur till Pafos kan jag också rekomendera, se födelsestället till Afrodite - kärlekens gudinna och bergen är fantastiska..

Svar på tråden Hur hittar man fotograf på bröllopsresan?