• Thewedding

Egna inbjudningskort vill ha tips !

Sitter här med två olika sorters papper och satinband och ha idetorka kommer inte på nåt fint för att göra mina inbjudningskort !

Vill ha tips bilder på kort nån som har det ?

Har kikat i galleriet men det fanns inget som jag fastnade för direkt.

• Svar på tråden Egna inbjudningskort vill ha tips !
  • weinlove

har tyvär ingen bild men vi körde på mkt hjärtan och snirkliga fina bokstäver i vårat. ska försöka lägga ut en bild lite senare. lycka till

• Thewedding

Enda jag kommit på är så här :

www.brollopstorget.se/hem/thewedding/galleri.php

och rosa eller lila papper bakom den vita som en ram och sen en stämpel antingen inbjudan eller bröllop i silvertryck och ev en hjärtanstämpel längt ner till höger !

Vad tror ni om det ?

Andra förslag ?

• mysifer

jag har en bild i mitt galleri på inbjudningskort som jag tänkte försöka göra själv. de på bilden är program, därav pinnen, så den ska ju inte jag ha med. tänkte använda ett papper till själva kortet och ett annat som jag klistar inuti med texten på. ska trycka egna etiketter/klistermärken att ha på utsidan över skarven för att hålla ihop dem bättre.

• Thewedding

Åhh vilka fina hjärtan kort !

• mysifer

tyckte också det
    är inte så bra på pyssel men tycker det är kul och dessa ser helt klart genomförbara ut. lite annorlunda men väldigt söta i all sin enkelhet.

• Goldensea

Jag hade nog flera sorters papper men jag tycker det är fint att lägga "lager på lager" med papper med häftkuddar mellan som ger en 3D effekt. Satinband på sidan med en liten rosett tycker jag också är vackert. Uppenbarligen eftersom vi har det på våra. Du ser våra i mitt galleri! Lycka till.

Svar på tråden Egna inbjudningskort vill ha tips !