• AoM

Secret box i sthlm

Hej!
    Finns det ngn som har tagit secret box-bilder i Sthlm och som vill tipsa om sin fotograf? Jag har nämligen tänkt göra det som morgongåva till min blivande men det finns ju så många fotografer att det är svårt att välja!!

• Svar på tråden Secret box i sthlm
  • Nienna

linaochlinda.com/

Jag blev jättenöjd med mina bilder, blev sminkad och lite fixad i håret! Man får ett album med 15 bilder och samma bilder högupplösta på CD för ett bra pris.

• TyresöBrud

Åhh jag vill också ha tips, har prelbokat Jenny Hammar, någon som använt henne?
    Min tärna är super på att fixa hår och mejk så den hjälpen behöver jag egentligen inte.

• rosesarered

Jag har också tagit bilder hos Ozdeleau och är nöjd!
    Bra pris och bra fotograf, hon är väldigt lättsam och trevlig att ha och göra med och lyssnar på önskemål gällande bilderna.

Själv hade jag en ganska tydlig ide om hur jag ville ha mina bilder och hon lyssnade och uppfyllde mina önskemål!

• Joy 2008

Jag står och velar mellan LinaochLinda och Ozdeleau.. Nackdelen med den sistnämnda är att det ingår ingen styling där, eller?

• Cissit

Joy 2008 skrev 2008-04-26 11:11:42 följande:

Jag står och velar mellan LinaochLinda och Ozdeleau.. Nackdelen med den sistnämnda är att det ingår ingen styling där, eller?
    Å andra sidan ingick det väl bara retusch på en bild hos lindaochlinda?
Svar på tråden Secret box i sthlm