• 20080719

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Ajde tjejer...dags o börja om!

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • 20080719

    Jag mår bra, har haft min möhippa och håller på att planerar det sista inför bröllopet och avresan den 26 juni, jag längtar!

  • MissieA
    20080719 skrev 2008-06-12 11:35:28 följande:
    Jag mår bra, har haft min möhippa och håller på att planerar det sista inför bröllopet och avresan den 26 juni, jag längtar!
    oo vad kul vesna Vad gjorde ni på möhippan? Ja nu är det bara 2 veckor kvar, vad snabbt tiden går nu för tiden hehe.
  • MissieA

    Vesna, det låter som en underbar möhippa och verkligen nått i min stil så önskar att jag får en lika rolig möhippa som du. Mina vänner har redan börjat skrämma mig om vad jag ska få göra på min möhippa haha så hoppas det inte blir för farligt.

  • Melis

    Hej tjejer...jag mår bra men har haft fullt upp... tog min examen förra torsdagen och efter det så flyttade jag upp till min älskade...och där har jag haft fullt upp med all uppackning... så mkt skit man har. Sen måste jag få skryta lite att jag fick högsta betyget på uppsatsen och nominerad till bästa uppsats inom Lunds universitet...

  • gekas

    grattis till dig Melis.!!! Jag tog magisterexamen förra onsdag dock inte med så jätte bra betyg som du fick, men är nöjd ändå.

  • MissieA

    GRATTIS till gekas och melis Vad skönt att ni är klara nu. Hur känns det?

    Melis hur trivs du med att bo i småland än så länge?

  • 20080719

    Hello Girls!

    På torsdag åker vi, ska bli så skönt!
    Sydde klart min brudväska igår :)

  • MissieA

    Vad snabbt det har gått, kan inte förstå att ni redan ska åka ner och snart gifta er. Sååååå kul Om vi inte hörs innan så vill jag önska er lycka till och säga att jag längtar till berättelsen och bilder från alla er brudar.

    Vesna - har du sytt din egen väska? Blev klänningen som du ville ha den?

    Melis - När åker ni ner?

  • 20080719

    Missie, jag är pysslig av mig och tänkte att jag testar att sy en väska, den blev skitsnygg, ska ta kort på den ikväll så lägger jag in ett foto i mitt album.

    Klänningen blev jättebra, nu gäller det bvara att frakta den ner till Makedonien. Tur att vi har stor bil haha!

  • MissieA

    Vesna: haha ja utan en stor bil hade det varit svårt att få med sig allt. Vad kul att du är nöjd med klänningen. Lägg in lite bilder så vi får se din snygga väska. Börjar du bli nervös?

  • MissieA

    Brudar jag behöver hjälp mead att hitta bilder på fina kitice help me!

  • Melis

    Jag åker ner nästa fredag, den 4 juli!!!

    Nu njuter jag av livet som sambo...

  • MissieA

    Kan tänka mig att det känns underbart att vara tillsammans varje dag nu Åker ni me bil?

  • MissieA

    Är alla balkanbrudar nere nu?? vill önska alla lycka till!!

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??