• matteve

Vad ska jag köpa till honom?! Snälla, hjälp!!!

Min blivande tar sin examen från lawschool i USA, vilket är jättestort för honom. Vill ge honom en fin och personlig present, men känner att idéerna tryter... Ska åka om två veckor, så det är inte så lång tid jag har på mig!

Kan ni komma med förslag skulle jag vara tacksam!

• Svar på tråden Vad ska jag köpa till honom?! Snälla, hjälp!!!
  • Gizmos

jag haller med Kireina- den ar verkligen klassisk!!

• matteve

Det är ju också en bra idé..! Ska kolla upp det! Tack

• Cissit

Åh, ett fint antikt fickur med något fint ingraverat kanske? :) Det köpte jag till min m2b nu när han fyller år, han ska ha det på bröllopet sen (om han tycker om det, han har inte fått det än). Mitt kostade 1500 plus en hundring för en kedja..men det fanns mkt finare också om man kunde tänka sig lägga till ytterligare pengar. Jag blev helt frälst när jag var i den lilla affären och pratade med den söta mannen som hade stället :) Annars tycker jag ju att en tjusig vanlig klocka är en jättebra idé, något han kan använda varje dag i sitt jobb sedan.

• matteve

Tack för tipsen! Jag har hittat en jättefin Certina.. å kollat lite med hans smak och så.. Måste bara dubbelkolla med hans föräldrar, vad de ska köpa. Hoppas de inte köper klocka!!!

• matteve

Slipsnålen var jättefin - pappa skulle säkert uppskatta den. Men min blivande använder inte slipsnålar tyvärr!

Vad tycker ni om klockan i mitt galleri? Har fastnat för den - verkar som han gillar silvrig urtavla bäst. Har sett klockan i verkligheten, å den är finare än på bilden!

www.brollopstorget.se/hem/matteve/galleri.php

• ollesmamma

manchettknappar med hans initialer ingraverade kanske? de ska min blivande få i morgongåva....det blir ett fint minne och ändå något väldigt personligt

• matteve

Det har han redan från college graduation annars hade det varit ett bra tips!

Jag tänkte gravera något personligt på baksidan av klockan, tror att det kan bli fint.

ollesmamma skrev 2008-04-18 23:02:55 följande:
    manchettknappar med hans initialer ingraverade kanske? de ska min blivande få i morgongåva....det blir ett fint minne och ändå något väldigt personligt
  • Gizmos

Den klockan ar jatte lacker! Vart har du hittat den? Tror nog min blivande skulle tycka om den med.... =-)

• matteve

Det är en certina - den är sååå fin i verkligheten. Finns på Stjärnurmakarna

• Gizmos

Har du bestamt dig matteve? Jag ar lite nyfiken ;)

• matteve

Jaa, det blir certina! Har tittat i olika uraffärer, men den har jag verkligen fastnat för... så fin! Men ikväll ska jag ringa å kolla med hans föräldrar, så att de inte redan tänkt köpa det. Pinsamt om det krockar!

Svar på tråden Vad ska jag köpa till honom?! Snälla, hjälp!!!