• DollyLolly

    Pris för hyra av frockcoat i sthlm?

    Hej!
    Hur mycket betalar ni för detta?
    Och vad ingår?

  • Svar på tråden Pris för hyra av frockcoat i sthlm?
  • JessicaoPatrik

    I Södertälje skulle det kosta 2500kr för rubbet (inkl skor) har jag för mig.

  • Rosenpetunia

    I Huvudsta centrum, på Bridehouse (har en hemsida) kostar det 800:- (eller en hundring mer, eller mindre, minns inte exakt) för allt inkl. skor. Vi kollade runt på jättemånga ställen i Sthlm och de flesta tog minst 1700 kr.
    På Bridehouse fick vi dessutom hyra över påskhelgen utan extra kostnad, på alla andra ställen skulle de ha lagt på mer för varje dag (fast det var röda dagar).

  • DollyLolly

    Ok det var ju billigt!!
    Var det i år eller, hade de mycke att väla mellan där?


    Rosenpetunia skrev 2008-04-16 19:37:35 följande:
    I Huvudsta centrum, på Bridehouse (har en hemsida) kostar det 800:- (eller en hundring mer, eller mindre, minns inte exakt) för allt inkl. skor. Vi kollade runt på jättemånga ställen i Sthlm och de flesta tog minst 1700 kr.På Bridehouse fick vi dessutom hyra över påskhelgen utan extra kostnad, på alla andra ställen skulle de ha lagt på mer för varje dag (fast det var röda dagar).
  • Rosenpetunia

    Ja, det var i år.
    Det är en väldigt liten bröllopsbutik och inget jättesortiment men väl värt ett besök! Servicen är så himla bra att hon kan säkert fixa det man önskar ändå på något sätt...

    Steens herrekipering i stan hade ett stort sortiment för herrar och var helt ok prismässigt (1750 kr. för allt om jag inte minns fel). Kolla deras hemsida, där finns all info.

    Lycka till!

Svar på tråden Pris för hyra av frockcoat i sthlm?