• Summer 080802

Tips på rosa papper

Är det någon som kan tipsa mig vart jag kan köpa bäbis rosa papper (eller iaf ljus rosa). Tänkte göra festprogram. Kolla på bokia men dom hade bara mörkare rosa... någon som har nått tips?

• Svar på tråden Tips på rosa papper
  • bara jag

såg att dom hade ;)...fast lite dyrt

• hannipaj

då skulle jag kolla in Akademibokhandeln, där finns en pappersserie som heter Paperix (tror jag), de har flera modeller av kort, vi har valt helt fyrkantiga blir jättesnyggt. Ja ja, nu läste jag att du skulle göra festprogram inte inbjudningar *blind*. Iaf har de även A4 papper i samma serie, finns bl.a. i babyrosa

• hannipaj

just det, priset för A4 papper är 3 kr/ark där jag köpte så det är ju inte hutlöst iaf...

• Dockan75

Hej,

jag har hittat ljusrosa papper, lite grövre på just Bokia. Ska ha det till att stansa ut hjärtan ur till bordsdekoration.
    Be affären att få titta i deras beställningskatalog. Alla butiker har ju inte samma utbud inköpt men man borde kunna beställa ur samma sortiment tycker jag.

Lycka till!

Kram från mig!

• Summer 080802

Tack tjejer för alla tips =) men akademibokhandel, har inte dom bara böcker....? Kan du länka den sidan du menar tack. Smart att be att få kolla deras beställningskatalog, det ska jag göra =)

• hannipaj

näe, de har pysselgrejor också på akademibokhandeln, däremot kan jag tänka mig att den serien finns i flera större kedjor typ bokia... Det är också lite grövre, knöggligt papper ser jättefint och lyxigt ut . Har än sålänge bara gjort inbjudningarna, men kör nog samma serie till fest- och vigselprogrammen också!

• sommarbrud 080802

Har du kollat kontorab? De har en massa tjockt papper. Ska ner där och kolla om de har rosa papper...

Även pysselpassion butikerna har ju...

Svar på tråden Tips på rosa papper