• Bengts blivande

snygga vita skor?

Har ni tips på var jag hittar snygga vita skor som inte är i klassisk brudskomodell? Jag är nämligen allergisk mot sidenskor med spetsig tå, strass och slingback.

Jag har verkligen försökt sondera terrängen och är ute efter ett par med klack, öppen tå och inte heltäckande runt foten. Någon som har tips till mig? Pleeeeeeeeeease.

• Svar på tråden snygga vita skor?
  • Skottdagen2008

Kolla mitt galleri. Det är ett par TIGER som jag köpte på skorett. Älskar dem och har använt dem till vardags också.

• bara jag

Hej! Jättesvårt att veta vilken stil du är ute efter...det fanns många sandaletter, men förutom det så fanns detta:

www.brandos.se/e_generated/article_2037_0_0_0.asp&nocache=4%2F15%2F2008+11%3A47%3A33+PM

www.brandos.se/e_generated/article_1469_0_0_0.asp&nocache=4%2F15%2F2008+11%3A48%3A03+PM

www.brandos.se/e_generated/article_934_0_0_0.asp&nocache=4%2F15%2F2008+11%3A48%3A42+PM

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=201760&articleId=600910&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

www.have2have.se/product.asp&sub=548&page=1

• konichiwa girl

Jag var in på Skopunkten igår och där hade de jättemånga vita skor (främst i skinn). Jag köpte faktiskt ett par vita pumps med ordentlig klack som går lite bättre att gå i än de stiletter jag tänkte ha...

• Skottdagen2008

Tack. Det som inte syns så tydligt är att de är i vitt skinn med tunt svart skinn som kantar runt alla delar. De var skorna som fick mig att byta till svarta band på klännningen och sy svarta band på handskarna och min man ville jag skulle ha svarta strumpor också så att det blev mera "rock" utan att blir too much eller vara för princess sockersött.

Bengts blivande skrev 2008-04-16 10:10:33 följande:

Tack för tipsen! Tigerskorna var himla snygga! Jag är ute efter liknande dessa www.have2have.se/product.asp, fast lite mindre söta!
  • ina ina

Mitt tips är att köpa på e-bay, köpte mina där - dom finns i galleriet, förmodligen inga du gillar men på e-bay ska du nog hitta dom skor du vill ha

• Bengts blivande

Jag gillar dina skor! Ska kolla in e-bay och hoppas att jag hittar skorna med stort S!

• ina ina

Bengts blivande skrev 2008-04-16 10:47:23 följande:

Jag gillar dina skor! Ska kolla in e-bay och hoppas att jag hittar skorna med stort S!
    Det gör du alldeles säkert det finns hur mycket som helst!
Svar på tråden snygga vita skor?