Blir så ledsen och besviken...
...på min storasyster. Vi har ingen jätte bra relation och träffas sällan, trots att hon är det enda av mina syskon som jag har i samma stad. Vi är väldigt olika. Jag är känslomänniska och tänker oftast med hjärtat istället för huvudet...Hon är mer kylig och tänker oftast vad hon ska få ut av saker och ting. När hon och hennes man(som jag har svårt för) gifte sig för två år sedan hjälpte jag till med att duka i festlokalen och så var jag värdinna på festen. När syrran tackade alla i ett tal på festen glömde hon mig! Inte ens ett tack=( Jaja, det kan jag väl stå ut med! För ett tag sen hade vi tjejfest och jag bjöd syrran och när vi pratade om vårt bröllop suckar hon och säger "Jaha då ska man behöva fixa en jävla möhippa också!" Luften gick ur mig och nu vill jag inte att hon ska fixa något till vårt bröllop. Jag ber hellre min sambos systrar...Så nu till varför jag är besviken på henne idag...Vi har en torebror som bor i Austaralien sen 16 år tillbaka och vi har tjatat på honom jätte länge att han ska skaffa sig en dator(de är lite "sega"..)och nu har han tydligen gjort det! Vet ni hur jag fick reda på det? Jo jag fick syn på hans mailadress i ett mail som jag fick av syrran! När hon pratade med brorsan kunde hon väl mailat mig hans mailadress me den gång så att jag kunde ha fått den...Det var liksom bägaren som fick allt att rinna över! En liten skitsak faktiskt, men för mig är det viktigt och det blir en stor sak med allt som jag byggt på och byggt på...Var bar atvungen att ösa lite galla över min syster...Bättre här än att lyfta luten och säga massa dumma saker som jag kommer att ångra när jag lugnat ner mig i morgon...
Tack för att ni "lyssnade"!
Kram