• giftörebroare

Vad göra på sin 1-åriga bröllopsdag?

Hej!

Jag och min man har varit gifta i ett år i sommar och vi vill verkligen hitta på något speciellt. Har ni några tips?

Jag jobbar i stort sett hela sommaren, så vi kan förmodligen inte vara borta längre än en weekend, i bästa fall kan vi bara borta i en vecka. Man kan ju alltid åka utomlands, men finns det några andra tips på vad man kan göra?

• Svar på tråden Vad göra på sin 1-åriga bröllopsdag?
  • giftörebroare

Någon som har bra tips?

• Ester W

Puffar lite, för jag har samma funderingar.
    Jag tänkte att överraska mannen med en natt på det slott som vi gifte oss vid, men vad mer?

• beccis80

Åk tillbaks till stället där ni gifte er! Följ upp med en mysig middag och övernattning...

• esset50
    beccis80 skrev 2008-04-15 20:11:40 följande:
    Åk tillbaks till stället där ni gifte er! Följ upp med en mysig middag och övernattning...
    Precis!
    Dessutom (blir ju fler gånger...):
    Picnic.
    Konsert
    Teater
    Konstutst
    Rally
    Sol&bad
    Vildmarksvandring
  • giftörebroare

Tusen tack för många bra tips! Tar gärna emot fler!

Att åka tillbaka till stället där man gifte sig är en bra idé, men tyvärr ingen möjlighet för oss.

Åka på spa är ju alltid mysigt förstås, även om det är lite dyrt. Någon av er som har något speciellt spa att rekommendera?

• September mys

spännande, detta är något vi klurar på vi också..

en tanke var att åka på spa, en annan var att återuppleva bröllopet fast miniatyr dvs närmaste familjen går ut och äter extra högtidligt, sen hade vi en tanke på att åka till stockholm och flyga balong men vid närmare eftertanke så kan det ju vara lite kallt i slutet av september

• chamor

Vi kommer nog åka och bo en natt eller två på ett slott.. har alltid velat det !

• Tooticki

Jag gav min man en weekendresa till Brugge i bröllopspresent. Bokade flyg till Bryssel på resfeber.se och hotell på hotels.se. Vi var borta från fredag förmiddag till tisdag eftermiddag. Det var ett helt underbart ställe, god mat, god öl, gott vin, vacker stad, massor att se och fotografera, chokladmuseum, diamantmuseum, konstmuséer, mysiga parker, härliga restauranger etc.

Jag rekommenderar alla ett besök där!

Svar på tråden Vad göra på sin 1-åriga bröllopsdag?