• Stardusty

BT - nu och då

Satt och tänkte idag på hur mycket man lärt sig under tiden man varit med på BT. Jag har bara varit medlem i nåt halvår men har redan fått oerhört många bra tips från er andra här inne!
    Det slog mig även hur många förutfattade meningar man hade om saker och ting som man fått ett helt nytt perspektiv på nu när man diskuterat med såväl gifta som förlovade.
    Men så finns det ju såklart saker som man känner sig "dum" för att man inte fattade innan, som jag som trodde att smileygubbarna bara gick att göra om man var "plus"-medlem

Tack för alla goa tips tjejer! Många som säger att tjejer är bitchiga mot varann men detta forum slår ju hål på det påståendet direkt. (ja, förutom vissa "heta" debatter då...)

Ja, vad hade jag för tanke med att starta denna tråden då...? Kanske kan vi skriva vilka bra tips vi fått? Eller bara tacka varann? Eller skriva vilka knäppa idéer vi haft innan nån berättade hur saker och ting ligger till?
    Ja, inte vet jag, men ordet är fritt!

• Svar på tråden BT - nu och då
  • Mrs G to be

: - ) =
    : - ( =
    : - D =
    ; - ) =
    : - p =
    : - o =
    : - [ =
    : - ? =
    8 - ) =

... ska det vara!

• Stardusty

Ja smileygubbarna verkar ha varit ett huvudbry för fler än mig Är så glad att jag kan dom nu så jag har alltid med minst två i varje inlägg

Paeonia - ja stressen kommer och går, men man blir helt klart lugnare när man inser att man är fler som oroar sig för samma sak. Som t.ex. när inbjudan ska skickas ut, vissa skickar ut flera månader i förväg, vilket stressade mig som inte är klar med mina än, men så var det fler som skulle skicka typ 7 veckor innan och då blev jag lugn igen

• jelikr

Tack så supermycket allihop!!!
    Nu har jag lärt mig ännu mer .Nu blir det nog som för Stardusty : är så glad att jag kan dem att det blir flera i varje inlägg

• Stardusty

Vore ju bra om den där listan kunde sparas nånstans, för frågan om smileygubbar har ju uppkommit i en hel del trådar!

• Mrs G to be

Jag har sparat "mina gubbar" i ett worddokument, men visst hade det varit bra om det hade funnits instruktioner här på BT om det. Jag har för mig att det fanns det på gamla BT. Jag ska inboxa Pumkin som är moderator.

• Stardusty

Bra idé! Det skulle ju kunna stå under "Info & Regler"

• Mrs G to be

Ja, det låter väl klokt! Jag har inboxat henne nu så får vi se vad hon svarar! Återkommer i ämnet!

Tycker det var ett mycket bra initiativ med den här tråden för jag känner också hur mycket jag har blivit hjälp här inne på BT. Jag har både fått svar på saker som jag undrat och fått reda på saker som jag inte hade en aning om att man behövde göra eller fundera på. Fantastiskt hur mycket hjälpsamma människor det finns! Heja, heja!

Stardusty skrev 2008-04-17 13:40:20 följande:
    Bra idé! Det skulle ju kunna stå under "Info & Regler"
  • jelikr

Mrs G to be skrev 2008-04-17 13:38:54 följande:

Jag har sparat "mina gubbar" i ett worddokument, men visst hade det varit bra om det hade funnits instruktioner här på BT om det. Jag har för mig att det fanns det på gamla BT. Jag ska inboxa Pumkin som är moderator.
    Men hur gör du för att få med gubbarna?
    Jag har iof bara works , men där kommer bara tecknen upp och inga gubbar...
  • Stardusty

Mrs G to be skrev 2008-04-17 13:44:51 följande:

Tycker det var ett mycket bra initiativ med den här tråden för jag känner också hur mycket jag har blivit hjälp här inne på BT. Jag har både fått svar på saker som jag undrat och fått reda på saker som jag inte hade en aning om att man behövde göra eller fundera på. Fantastiskt hur mycket hjälpsamma människor det finns! Heja, heja!
    Ja, det är ju samma här, flera saker som jag inte ens hade en aning om att man behövde veta eller ha koll på!
  • Mrs G to be

Jag markerade bara listan, kopierade och klistrade in i word. Det kanske inte fungerar i works...

Jag har i alla fall fått svar från Pumpkin och hon svarade "Absolut" + en glad smileygubbe på frågan om hon inte kunde pusha för att en lista lägg upp här på BT. Fortsättning följer...

jelikr skrev 2008-04-17 14:01:57 följande:
    Mrs G to be skrev 2008-04-17 13:38:54 följande:
    Men hur gör du för att få med gubbarna?Jag har iof bara works , men där kommer bara tecknen upp och inga gubbar...
  • Miss Blue

Man undrar ju om PLUS-tjänsten hinner hoppa igång INNAN vi gifter oss i augusti......tveksamt!

• Stardusty

Vad innebär PLUS egentligen? Alltså vad får man för pengarna?

• Communityansvarig

Plus är högt prioriterat. Exakt vad som bör ingå får ni gärna vara med och tycka till om. Kom med förslag så ser vi till att göra mesta möjliga av det. På familjeliv ingår bland annat att man kan ladda upp mycket mer bilder och att man får möjlighet att finjustera vilka som man vill ska komma in på ens presentation och liknande. Men Plus här på Bröllopstorget ska ju svara mot just era behov så upplys oss om vad ni tycker bör ingå, eller vad vi inte får missa...

• Stardusty

Tycker det med att man kan reglera vilka som kan komma in på ens presentation och se bilder är en toppengrej, det borde PLUS också ha, om det inte redan har det

Svar på tråden BT - nu och då