• Marsaphir Marlean

    Enkel romantisk gest vi kan göra ikväll?

    Någon som har tips på något?

  • Svar på tråden Enkel romantisk gest vi kan göra ikväll?
  • Marsaphir Marlean

    Lapp under kudden brukar jag göra, något annat?

  • paradisfågel

    Om ni ska vara hemma o titta på film så kan ju han få välja film.. Kanske inte världens mest romantiska, men kan lova att det är uppskattat!

  • silvera

    Koka en termos med varm choklad(kaffe, buljong eller vad man vill...) några filtar, och sätt er på en parkbänk eller på balkongen, och bara ta det lite lugnt!
    Sedan när ni har blivit lite varma inombords av chokladen, och kyliga utanpå av vårluften, så tar ni ett varmt bad/dusch, och sedan i säng tidigt!

    Man behöver ju inte sova, bara för att man lägger sig tidigt... Man kan ju se på TV tex...

  • MartinsAnna

    Gör frukost till honom....det brukar min sambo uppskatta!

  • lillaj

    Åååh, vad jag önskar att min älskling vore hemma nu i kväll men han åkte på jobbresa i morse och är borta ända till söndag och jag saknar honom redan massor... Men mitt tips är en picknick på vardagsrumsgolvet, jättemysigt! Har man öppen spis är brasan ett måste Köp lite extra gott, det han tycker om. Annars är det ju alltid uppskattat att bara köpa en tidning eller nått smått som man vet att han tycker om, t.ex. älskar min sambo Pucko så ibland köper jag en sån och en datatidning till honom

    Lycka till!

Svar på tråden Enkel romantisk gest vi kan göra ikväll?