30-års present
Vår toastmaster fyller 30 snart. vi försöker fundera på vad vi ska ge honom, men kommer inte på ngt bra.
Ngn som har lite tips?
Vår toastmaster fyller 30 snart. vi försöker fundera på vad vi ska ge honom, men kommer inte på ngt bra.
Ngn som har lite tips?
puff
Ge honom en upplevelse av något slag =)
Hur mycket pengar är ni villiga att lägga?
runt tusenlappen ungefär
Efter 11 år är det min tur skrev 2008-04-11 14:45:59 följande:
Tycker han om whisky
vet faktiskt inte, måste höra med karln min, men det var ju en bra idé om han gör det : - )
Present kort på tatuerig eller percing om han är det typen
det är jag tvärsäker på att han inte gillar
Efter 11 år är det min tur skrev 2008-04-11 14:55:49 följande:
Ute med den iden...hmmm vad kostar typ en ballong färd,kanske 1000 kr för en färd,det hade varit kul tycker jag
vi ska iväg ikväll på 30års fest.
Han har allt... svårt...
Men sen så kom vi på att han klär sig ofta i skjortor o så dvs stiligt, så vi skaffade ett par märkes manchett-knappar (det kan man ju aldrig ha för många av, ifall dom är snygga).
Får se vad han säger, men... tanken är ju god iallafall (ifall han inte tycker om dom kan jag ta tillbax, t min make, för jag gillade dom grymt mycket) *skratt*
Dessutom-
tanken som räknas.
Porslin från More of Scandinavia, Filippa K's nya muggar, en upplevelse, SPA-besök, massage, grooming produkter för män? Här är fler tips i olika prisklasser:
husmusen.blogg.se/260506075324_vrpresenter.html
Egenintresse: Som toastmaster bör han väl vara vältalig till ert bröllop? Ge honom en Retorikcoach:
Jag har sett det på box experience.
www.boxexperience.com/default.asp&page=product&id=175