• Tooticki

Jag är så lycklig...

...för jag älskar mitt liv!

Ibland slår det mig hur tacksam jag ska vara för att jag har ett så underbart liv! Jag går en utbildning som passar mig perfekt, dessutom finns det mängder med jobb. Jag lever tillsammans med världen mest underbara man, jag är så kär i honom och om en vecka gifter vi oss. Dessutom har vi en fin lägenhet, underbar hund, bra ekonomi och god hälsa. Sen har jag en underbar familj och massa fantastiska vänner!

Vad är du lycklig och tacksam för?

• Svar på tråden Jag är så lycklig...
  • tobiasochlinda

jag gifter min om 3 v med en världens mest underbara kille har en ljuvlig dotter på 3 år och framtiden ser bländande ut!

• becky79

ja, vad kan man säga mer än grattis!

Höjdpunkten i livet är när man vaknar upp o förstår hur bra man har det. Det är lätt att ta allt för givet, istället för att stanna upp och njuta utav sitt liv :)

Jag har oxå allt, underbar make som älskar mig, hem, ekonomi,vänner, familj, o en baby på väg *jippii*...och mycket mer... Och det ska man vara tacksam för =)

Ha en bra dag!

• bara jag

Jag är lycklig för att solen äntligen tittar fram, så jag känner mig piggare. Jag är lycklig för att jag har världens goaste sambo som snart blir min man!

• Kärlek ger näring åt själen

Jag är lycklig för att jag har lyckats ta mig ur en svår tid i mitt liv och sedan träffat min underbara blivande man. Som stöttat mig igenom en massa traumatiska minnen. Men som ändå älskar mig. Men även för att det snart är sommar och HÖÖÖST

• IMittEsse

Jag är lycklig för
    * min underbara sambo (som dessutom diskar just nu)
    * min familj som alltid är hos mig fast de är långt borta
    * min svärfamilj som blivit som min egen
    * att min kropp är stark och frisk just nu
    * att få komma hem till en städad och rofylld lägenhet
    * hårda godisar
    * solen!
    * att kunna gå på toa...
    * att trivas på jobbet och med mina underbara kollegor
    * att onsdag räknas som slutet av veckan (med mitt nya positiva sätt att tänka...)
    * att jag ska fria till min sambo om tio dagar...

Herregud så mycket jag har att vara tacksam för!!

• FruRålin080808

Min familj= mina underbara barn och min blivande man, vår hund, vår katt och marsvinen
    Solen!
    Morgonpromenaderna med RixmorgonZoo

• Vidalila

Jag är tacksam för att jag har en underbar m2b, underbar familj, underbara vänner, mitt drömjobb, någorlunda bra ekonomi, är fin och snäll, ska gifta mig och åka på bröllopsresa, har en fin lägenhet, underbara katter, underbara framtidsplaner, ja jag är allmänt glad faktsikt! Ibland kan jag bara få en släng av: Shit vad jag är nöjd med mitt liv.

Svar på tråden Jag är så lycklig...