• Cira

    Är det någon som har ett arwenhalsband som kan tänka sig att låna ut den en dag?

    Jag fick ett jättefint halsband av min blivande för flera år sedan, en kopia av Arwens halsband i Härskarringentrilogin. Jag ska bära det när vi gifter oss om cirka två månader. Nu på måndag ska jag göra en secret box-fotografering och hade verkligen velat ha det på mig men avståndet mellan staden jag ska göra fotograferingeringen i och där jag bor är långt och självklart glömde jag det hemma! Nu sitter jag här och hoppas trots att det är väldigt långsökt att någon i antingen norra Stockholm eller på söder har ett sådant halsband och kan tänka sig mot någon säkerhet (typ pant) att låna ut sitt så jag får ha det på måndag när jag fotograferar mig. Om någon kan tänka sig detta så maila gärna mig på: anna.m.larsson@bredband.net

    Jag vet att det är långsökt men jag måste prova.

  • Svar på tråden Är det någon som har ett arwenhalsband som kan tänka sig att låna ut den en dag?
  • Bluebride

    jag har ett sånt halsband, bor visserligen i gnesta men jag kan komma in till stan.

  • Bluebride

    jag hoppas jag hittar halsbandet, just nu är det väck, men jag ska hitta det, det är mitt favorithalsband.

  • Cira

    Jag har inte kvar din mailadress bluebride. Ville bara tacka igen för lånet, det blev jättebra bilder! :D

  • Bamboozle

    Kolla med Tolkiensällskapet i Stockholm (www.forodrim.org) annars. De har ju alias och en del är väldigt aliastrogna - hon som har Arwen som alias kanske har ett och vill låna ut?

  • Piha
    Bamboozle skrev 2008-04-17 09:12:44 följande:
    Kolla med Tolkiensällskapet i Stockholm (www.forodrim.org) annars. De har ju alias och en del är väldigt aliastrogna - hon som har Arwen som alias kanske har ett och vill låna ut?
    Ehhh... Har du läst hela tråden?
    Fotograferingen är genomförd och TS tackar Bluebird för att hon fick låna hennes halsband... =)
  • Bluebride

    bluebride och inte bird.... kan folk läsa nogrannare?

    Kul att hjälpa till och chokladen var god

  • BröllopJuli2008

    Haha jag har oxå alltid läst bluebird och inte bluebride:-O

  • Bluebride

    tyärr många som gör så. säger som till min kille ni läser för snabbt

  • Neri05

    Var kan man köpa ett sånt halsband?Vill ge ett till min dotter i tärnpresent :)

  • Bluebride

    jag köpte mitt på ebay, då kan du även få "stenarna" i rosa eller blå, hade det förrut i alla fall. Har hört att de även säljs i sverige men ingen aning var

  • Neri05

    tack...ska kika där om jag kan hitta.ingen annan som vet en sverigebutik?

  • Bluebride

    www.uppslaget.se/annonser/adDetail.asp&sub_id=96&ad_id=20951

    Här är några från tradera
    www.tradera.com/_SAGAN_OM_RINGEN_Arwen_Evenstar_Silver_SET_START_Kr_1_-auktion-62986206
    www.tradera.com/_SAGAN_OM_RINGEN_Arwen_Evenstar_i_akte_Silver_START_Kr_1_-auktion-62874627
    www.tradera.com/_SAGAN_OM_RINGEN_Arwen_Evenstar_i_akte_Silver_START_Kr_1_-auktion-63226811
    www.tradera.com/_SAGAN_OM_RINGEN_Arwen_Evenstar_i_akte_Silver_Kop_Nu_Kr_249-auktion-63125036
    tradera.spray.se/SAGAN_OM_RINGEN_solid_s%C3%B8lv_Arwen_Evenstar_set_L_e_no-auktion-63121519

Svar på tråden Är det någon som har ett arwenhalsband som kan tänka sig att låna ut den en dag?