• miinimonster

Vad ska jag ha för skor till min klänning??

Jag har börjat få lite smått panik... Måste hitta ett par skor som passar klänningen jag ska få uppsydd (bild finns i mitt galleri). Skulle bli SÅÅ glad om ni vill hjälpa mig med tips på vad som passar bäst till och var jag kan leta.
    Gärna butiker i Göteborgsområdet...

Tack och bock!

• Svar på tråden Vad ska jag ha för skor till min klänning??
  • Hbgbrud08

men vart har du hittat de skorna du har bild på..skit snygga såna vill jag ha!!!

• Kanada Hjarta Sverige

din klanning - ar valdigt lik min klanning! nastan exakt samma spets och modell forutom att min ar halterneck och bar i ryggen - men framifran ar det densamma! bra smak du har! har till och med kollat pa samma frisyrer du lagt upp i albumet!
    Jag tycker det ar snyggt med peeptoe skor till spets. I och med att det ar sa "luftigt" tyg, tycker jag det ar snyggt med luftiga skor ocksa, alternativt rund ta - inte spetsig for allt i varlden. De skor du har i albumet ar ocksa superfina.
    Jag haller sjalv pa att leta efter de perfekta skorna...sa ser fram emot fler tips fran andra brudar!

• miinimonster

Jag är helt kär i de skorna jag har i galleriet De kommer från Rainbow Club och finns här www.rainbowclub.co.uk/collection.htm%20Club&productID=42&Accessories= Funderar bara på om strasspännet kanske kan riva upp spetstyget när man går?? Hmm...
    Kanada Hjärta Sverige: Tack, tack. Du har riktigt bra smak du med

• Kanada Hjarta Sverige

Tack! :)
    tror inte du behover oroa dig over spannet - innerklanningen kommer val vara i silk? det ar iaf min.
    Tror det blir superfint med de skorna - lite vintage kansla som passar in med french lace tyget.
    Tyvarr ar jag for lang for hoga klackar...

• Hbgbrud08

Fick just tips att Rainbow skor säljs på dansshopen.se! Kanon fina skor de flesta modellerna tycker jag!

• Fröken förväntan

Jag tycker att det hade varit snyggt med satinskor i samma färg som bandet i midjan.

• lemonbird

Alltså om man ska ha lång klänning med släp så tänker jag att skorna inte är såå viktiga, de syns ju knappt? utan viktigast att de är sköna att gå i och dansa i?

• 2aug08

De skorna är jättesnygga. Jag ville oxå ha dem. Men de passade inte på kalle anka :( det gjorde inga rainbow skor.

• Gura

KOlla mitt galleri. Om du gillar dessa skor så finns de på Garamaj
    Lycka till

• miinimonster

Fröken förväntan: Jag ska ha ett guldbrunt band i midjan så det blir kanske lite mörkt med sådana skor annars hade det säkert varit jättefint!

Gura: Jättefina skor du har hittat!!

Jag har beställt ett par Ivory från Brandos. De är väldigt lika Rainbow-skorna men mycket billigare
    Hoppas nu bara att de passar och att de är sköna annars får jag leta vidare. www.brandos.se/e_generated/article_1468_0_0_0.asp&nocache=4%2F9%2F2008+4%3A26%3A08+PM

• Jessica o Daniel
    miinimonster skrev 2008-04-09 16:28:20 följande:
    Fröken förväntan: Jag ska ha ett guldbrunt band i midjan så det blir kanske lite mörkt med sådana skor annars hade det säkert varit jättefint!Gura: Jättefina skor du har hittat!!Jag har beställt ett par Ivory från Brandos. De är väldigt lika Rainbow-skorna men mycket billigare Hoppas nu bara att de passar och att de är sköna annars får jag leta vidare. www.brandos.se/e_generated/article_1468_0_0_0...
    de skorna finns även på www.have2have.se
Svar på tråden Vad ska jag ha för skor till min klänning??