• pallesj

    SoWhite Tandblekning

    Nån som använt SoWhite Tandblekning eller annan tandblekning??? undrar om det fungerar?

  • Svar på tråden SoWhite Tandblekning
  • Nessan

    Plus hade ett inslag om tandblekning nyligen. Gå in på plus på svt.se så kan du säkert se det inslaget där. Annars vet jag inte mkt om tandblekning.

  • Sommargrönt

    Jag har aldrig provat tandblekning. Men min mamma är tandläkare och brukar berätta att om man blir nöjd eller inte beror på förväntningarna man har. Tandblekning tar mest bort fläckar på tänderna som kommit av rökning/te/kaffe. Om man har normala tänder så blir det liksom inget större resultat.

    En annan sak man måste akta sig för är att få blekningen på läpparna. Det fräter!

  • pallesj

    A då Inte bra om det fräter på läpparna Då får man gå o pluta med de i 15 minuter då hi hi


    Sommargrönt skrev 2008-04-09 08:55:13 följande:
    Jag har aldrig provat tandblekning. Men min mamma är tandläkare och brukar berätta att om man blir nöjd eller inte beror på förväntningarna man har. Tandblekning tar mest bort fläckar på tänderna som kommit av rökning/te/kaffe. Om man har normala tänder så blir det liksom inget större resultat.En annan sak man måste akta sig för är att få blekningen på läpparna. Det fräter!
Svar på tråden SoWhite Tandblekning