• selw

olika ringar

Jag och sambon funderar på vilka ringar vi ska köpa. Har ganska olika åsikter. Har nu i alla fall kommit fram till att vi ska ha titan. Jag vill då ha en matt ring med en liten diamant i, han vill ha en matt med ett silverband i. Är de för olika eller kan man säga att de är tillräckligt snarlika? Man måste ju tycka om sin ring. Någon som gjort nåt liknande?

• Svar på tråden olika ringar
  • lillP

det är väl egentligen inget som säger att de behöver vara lika? om ni vill ha det så, så tycker jag att ni ska köra på det huvudsaken är ju som sagt att man trivs med sin ring

• Ars amandi

jag har en vitguldsring med 35diamanter i å min m2b en helt slät vitguldsring....

jag tycker man ska köra på det man själv vill...

• Tooticki

I ett par som är vänner till oss har killen en bred rödguldsring och tjejen har en smal vitguldsring med briljanter. Man väljer själv vilka ringar man vill ha, det viktigaste är att man trivs!

• Skottdagen2008

Jag har 2 st vigdelringar (obs ingen förlovningsring alls) där den ena är slät mattborstad med en princessslipad diamant nersänkt i ringen och den andra har nersäkt fräst text runt om hela med mannens namn och är blank.

Han har endast en ring (ingen förlovningsring) som är mattborstad med en nerfräst skåra och på den ena sidan om skåran står det mitt namn fast inte runt hela utan mer ihop som en vanlig text.

Vi ville tycka om våra ringar och jag hade inte tyckt om att ha hans modell eller han min så det enda som är lika är lite av modellerna typ rör från 24karat och att det är i palladium och mattborstat.

• Ashley

Vi har inte heller identiska ringar... min är den jag har som pres bild, hans är utan stenar och lite mer rundade kanter... stör inte oss det minsta.. dom ringar du beskriver tycker jag är såpass lika att det ändå syns att de hör ihop. Kör på, låter jätte snyggt!

• Mrs Mommy

Våra ringar är inte alls lika men vi är supernöjda med våra ringar
    Vi valde ringar som vi trivdes med och struntade i om de inte liknar varandra.

• 090704

vi ska också ha titan ringar! dom är så snygga! jag ska ha en välvd med ett band av stenar och min m2b ska ha en rak och utan stenar. jag har så smala fingrar att det såg jätte konstigt ut med en rak ring och min blivande tycker att det är mer manligt med en rak, så så blir det! men vad spelar det egentligen för roll, bara man könner sig bekväm med sin ring

• emelieochlinus

Hej! Vi ska också ha helt olika ringar. Han ska ha en blank titanring och jag en vitguldsring med en princesslipad diamant.
    Har man inte samma smak så får man ju göra så. Jag kan inte tänka mig att ha en ring jag inte tycker om, och inte han heller.

Svar på tråden olika ringar