Hur många tärnor???
Hur många tärnor skall ni ha? VBad tycker ni är normalt? Är tre för många eller vad tycks?
Hur många tärnor skall ni ha? VBad tycker ni är normalt? Är tre för många eller vad tycks?
Vi har en bestman och 3 tärnor
2 bestman 2 tärnor plus vår son
Ska inte ha tärna
Jag ska ha hela 5 tärnor och m2b en best man
Håller med, på ett bröllop får man göra som man vill, det är ju VÅR dag
Jag ska ha 4!!
Först tänkte jag bara ha syrran men sen kände jag verkligen starkt att jag ville ha min bästis också. Sen blev det två jättebra tjejkompisar till av bara farten.
Blir lite dyrt att fixa klänningar åt alla men det är jättekul att ha 4 engagerade tjejer som hjälper en med planeringen! Och jätteskönt att ha de där på dagen D bredvid mig. Jag vet att det kommer vara ett jättestort stöd. Så jag tycker gott man kan ha många tärnor! De får en så mycket större roll än vanliga gäster och blir mer engagerade...
Och bara en best man.
3 Tärnor och 3 Best men kör vi!
Tycker man kan göra exakt som man vill!
TACK för alla era svar! Jag håller med er om att det är vår dag och att vi själv bestämmer, men alltid skönt att höra från andra att det kommer att se fint ut=) Tack alla blivande brudar!!!
vi ska 2 tärnor o 2 näbbar o 1 bestman.
har själv funderat... har 17 gäster varav tre är mina systrar. ska jag ha ngn tärna så väljer jag inte ut ngn av dem utan då blir det alla mina systrar. men det känns som att 3 är mkt när det bara är 17 gäster, eller vad tycker ni?
jag har hört nåt om ett brudpar som hade 11 tärnor och 11 marskalkar... så det finns nog inget tak :P
ska ha en tärna och en marsalk. min syster kommer däremot också finnas med på morgonen och fixa med mitt hår/smink så det blir 2 stöd då iaf, sen blir det fotografering... får se om tärnan ska följa med då, ska hon det?
Vi ska ha två tärnor, två marsalkar och två näbbar. Vi vill ha med alla på iaf några av fotona, dels kul för dem att få och för oss att ha kvar.
Vi ska ha sex tärnor och två marsalkar, och två näbbar:)