• Protea
    Äldre 4 Apr 10:27
    6969 visningar
    18 svar
    18
    6969

    Söker fotograf som frilansar i Umeå

    Hej!

    Jag försöker hitta en bröllopsfotograf i Umeå som frilansar. Ngn som har tips? Tack på förhand!

  • Svar på tråden Söker fotograf som frilansar i Umeå
  • Protea
    Äldre 7 Apr 10:33
    #1

    Det verkar vara svårt att hitta ngn som frilansar. Vem har ni haft som fotograf i Umeå? Alla tips tas emot! Tack!

  • simmep­imme
    Äldre 7 Apr 10:56
    #2

    Vi ska använda oss av en tjej som finns på Tomtebo, hon heter Anna Thjurfjell. Kolla in hennes hemsida.

  • Protea
    Äldre 7 Apr 18:55
    #3

    Tack för ditt tips. Jag har redan kontaktat henne men tyvärr så var hon bortrest den helgen. Skulle behöva fler tips tack!

  • Protea
    Äldre 12 Apr 09:00
    #4

    Någon som tagit bröllopsfoton i studio i Umeå?

  • 18maj
    Äldre 13 Apr 16:07
    #5

    FotaFolk är bra, men sen finns det även sandro som brukar ta bra bilder.

  • Filifj­onkan2
    Äldre 13 Apr 16:10
    #6

    www.piasfoto.se/index.php&Itemid=4

    hon ska fota oss......

  • butter­fly072­5
    Äldre 15 Apr 19:12
    #7

    photodivine.se

    vi har bokat han för vår 080808 bröllop

  • 081110 1
    Äldre 17 Apr 07:29
    #8

    Samuel på Essbild är duktig!

  • Gnista­n 2008
    Äldre 21 Apr 17:09
    #9

    Vi skulle ha en kompis som fotograf men ångrade oss man vill ju bli riktigt nöjd med resultatet. Inte ha bara bilder så där rakt upp och ner. Har hört att Sandro är kreativa och jag gillade bilderna på deras hemsida. Min kompis och hennes man fotade sig där förra året.
    Så jag väljer nog dem.
    Är det någon som fotat secretbilder?

  • olgsof
    Äldre 23 Apr 17:18
    #10

    denna sida är Anna.Thurjurfell
    www.annathurfjell.se/
    frilansande fotograf vet ej om de tar bröllopsfoto?
    www.repotageteam.se/
    Jag vet en som är super duktig i Lycksele men vet inte hur mycke han skulle ta för att åka till Umeå?O tar du kommer aldrig du att ångra dig.
    3dfoto.se/

  • Protea
    Äldre 27 Apr 09:55
    #11

    Hej! Tack för alla fina tips! Jag tycker att det är så svårt att bestämma sig. Dyrt är det också, men känner nog att det är värt att ha fina bilder. Min m2b är lite mer svårövertalad. Vi (läs jag) funderar på att ta Sandro och studiobilder då jag tycker det är snyggast. Det enda dumma är ju att då måste vi ta bilderna innan bröllopet och vi hade tänkt att inte se varandra. Vårt bröllop är nämligen en bit utanför och det finns inte tid att åka tillbaka in till stan. Hur har/ska ni gjort/göra? Tar ni dem före vigseln eller efter?

  • 081110 1
    Äldre 2 May 07:59
    #12

    Kolla också in Elinphoto i Holmsund. Hon har en egen blogg där hon visar bilder.

  • Capric­ornmia­71
    Äldre 7 May 13:04
    #13

    Hej!

    Elinphoto i Holmsund är bra, Fotafolk likaså, men jag kan också rekommendera Jimmie Lannér på Photodivine.se i Umeå. Han gör underbara bröllopsfotograferingar och fantastiska foton (intimate memories) som bruden kan ge i morgongåva! Rekommenderas!

    Lycka till!
    /Maria

  • 081110 1
    Äldre 7 May 22:13
    #14

    Kolla även med Dick Rylander. Duktig kille!

  • olgsof
    Äldre 10 Jun 08:17
    #15

    elinphoto har en blogg
    elinphoto.blogspot.com/

  • Äldre 1 Nov 17:55
    #16
    Jag kan rekommendera Laura Dovi, bröllopsfotograf i Umeå. Hon tar super fina bilder och priset är bra. Kolla in hennes hemsida lauradovi.com/
  • Äldre 2 Nov 09:07
    #17

    Här har du en duktig fotograf www.carevin.se

  • Äldre 2 Nov 13:27
    #18

    Tråden har varit död sen 2008... så sluta med reklam ;)

Svar på tråden Söker fotograf som frilansar i Umeå